Stay Strong- ČÁST 52-*Up*

258 20 0
                                    

Do očí mě udeřilo ostré světlo. Konečně jsem se probouzela, ne že bych měla ponětí jak dlouho jsem spala ale stačila  ta chvíle co jsem mohla Liama akorát poslouchat.

Před sebou jsem nejprve viděla jen mlhavě a nejasně ale pak jsem začala rozeznávat obrysy a barvy.

Uviděla jsem Liama. Spal vedle na pohovce.

Chtěla jsem vstát ale přístroje a hadičky všude možně mi to nedovolovali.

Začala jsem být nervozní. Bylo mi to ale jedno.

Vytrhla jsem hadičky a sedla si na okraj nemocniční postele, nechtěla jsem tu být, chtěla jsem domů.

Zamotala se mi hlava. Postavila jsem se.

Jako bych si ani nepamatovala ten pocit když se člověk dotýká země. Došla jsem k Liamovi.

Lehla jsem si k němu.

Jeho vůně a to teplo mě mámilo. 

Pohladila jsem ho po tváři.

Spokojeně zavrněl jako kočka.

Potichoučku jsem se zasmála. Můj Liam.

Pootočil se přímo ke mně a začal otvírat oči.

,,To je sen že jo?" žvatlal.

Štípla jsem ho a usmála se.

,,To není sen!" vykřikl.

,,Proboha Dan ty jsi vzhůru!" vrhnul se na mě a začal mě mačkat.

Pak mě políbil nejřív opatrně a pomalu. Ale pak jsme se ani jeden neudrželi a začali se navzájem na sebe vrhnout.

Tak moc jsem potřebovala cítit jeho rty, i když byly suchý což byla jistota že jsem věděla že se s nikým jiným nelíbal.

,,Takže Lýdie a Connor?" usmál se na mě.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat