Stay Strong- ČÁST 10-*Maybe something more*

438 31 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila a uvědomila si že jsem v objetí Liama. Proboha. Pomyslela jsem si. Vždit jsem si včera strašně v duchu

přála abych Liamovi usnula v náručí a ono se tak stalo. Rychle jsem se od něj vymanila a on se zrovna probouzel.

Co jsem to včera udělal? Pomyslel si Liam. Proč jsem tak strašně toužil ji mít v náručí. Měl jsem tak zvláštní instinkt ji chránit. Ozvalo se Liamovi v hlavě. 

Liam sebou ucukl. A já dělala že vubec nic nevím. 

,,Dobré dopoledne" řekla jsem s usměvem.

,,Dobré" popřál a unaveně zívl.

Chudák. Řídil několik hodin a ted jeste tak čtyři bude.

Liam se protáhl a triko se mu vysunulo nahoru. Dívala jsem se na jeho břišáky s otevřenou pusou.

Měla jsem takovou chuť se jich dotknout.

Co se to semnou k sakru děje?! Ptala jsem se sama sebe v hlavě.

,,Dám si sprchu" řekl a odešel do koupelny. Hned po něm jsem si ji dala i já.

Pak jsme se sšli nasnídat.

Obědnali jsme si vafle. Na vrchu vaflí byla šlehačka s rybízovou polevou.

Chutnalo to skvěle.

,,Na to abys měla skvělí den" řekl vzal na prst šlehačku a rozmázl mi ji po obličeji.¨

,,Liame!" křikla jsem se zatuhlým vykřikem. To jsem nečekala.

,,Jak chceš" Vzala jsem si na prst více šlehačky než on a potřemu sní obličej a nos.

,,Další bod pro mě" křikla jsem vítězoslavně.

Jenže on se nehodlal vzdát.

Zdálo se mi jako by mu šlehačky neubívalo. Bylo to nekončící. Ale jen přece to mělo svuj konec když k nám přiběhla naštvaná servírka. A my tam seděli a debilně se tlemili.

Servírka nám vyhubovala ale nejvíc ji Liam namíchl tím že nedostane díky jejímu chování spropitné.

Oba dva jsme se utřely ubrousky pod talířem. Liam tam nechal peníze a my vyjeli.

Za tři hodiny a pul jsme byli v Londýně. Ještě jsme skočili do hotelu abych si vzala věci a odhlásila se z něj.

Žádný týden. Jen pár dní jsem tam pobyla.

Teď budu ubytovaná u kluku z 1D. Wow.

Kluci byly doma. A dokonce i Perrie s Eleanor.

Rozhodla jsem se. Řeknu jim to. Přece jim nebudu nic tajit. Zvlášt když se z nás stávají přátele.

Postavila jsem se před ně (Liam jako opora mě držel za ruku) a vše jim řekla. Vysvětlila jsem jim svoje chování. 

Chtěli mě obejmout.

,,Ne,ne,ne" odmítla jsem se smíchem.

,,Žádně objímání. Dostala jsem se přesto a to díky Liamovi a za jediných pár dní"

,,Náš zlatý taťulda zas udělal dobrý zkutek"

Zasmál se Harry a oni se zasmáli.

,,Ehm...Liame proč ti říkají taťulda? Nemohla jsem pochopit.

,,No víš...tak trochu za ty děti zodpovídám. Řekl bych že beze mě by nikam netrefili.

Nedávno byl Niall naštvaný proč ho hlídám. Tak jsem mu připoměl že netrefil beze mě ani do nákupního centra." 

Smál se Liam.

,,Aha. Tím se to vysvětluje" směju se.

,,A teď máš o jedno dítě navíc" dodávám mezi pomlkami smíchu.

,,Jistě moji holčičku" přikyvuje.

Liam mi ukázal kde budu mít pokoj. 

Vybalila jsem si věci.

Liam šel dolů.

Po třičtvrtě hodiny se vrátil. 

,,Víš teď jsme dole debatovali o menším výletu."

Pohlédla jsem na něho a naznačila mu ať pokračuje.

,,Mohu?" zeptal se a pokývnul na postel.

,,Liame ty tu bydlíš neptej se mě" 

Sedl si a já vedle něho.

,,No napadlo nás že bysme tě vzali na naše tajné místo, samozdřejmě až se ti vyléčí noha. Což bude tak za dva týdny. 

Víš milujeme to tam. A všichni si jsou jistí že ty to vidět mužeš.

Považujou tě za součást týhle rodiny. Protože vidí že mi na tobě záleží" trochu se začervenal.

,,A jelikož máme už jen poslední měsíc volno chtěli bysme se tam jít podívat. 

,,Ráda" říkám.

,,To myslíš vážně?" radoval se.

,,Jistě. Budem stanovat ne? Miluju stanování"

,,Jo to jo. A Taky no...řekněme že děláme skoky z utesu. Adrenalin"

Trochu jsem se zděsila.

,,Ježíš promin nechtěl jsem tě vyděsit. Neboj Zayn to pokaždý než skáčeme vždy když přijedem kontroluje.

Nikdy přece nevíme co tam muže být. Neboj." 

Ulevilo se mi.

,,Dobře,dobře."

Každopádně vyrazíme za dva týdny. Dohodli jsme se všichni dole v obýváku kde probíhala porada o naplanovaném dnu. Na pět dní si zastanujeme a odpočinem. A přijede i zbytek kapely z Little Mix. I oni jsou rodina.

Vše bylo dohodnuto.

Večer jsem ležela v posteli a těšila se na následující dny. Bude to super.

Mám takové štěstí...a stím pocitem jsem usínala. 

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat