Stay Strong- ČÁST 29-*Another surprise*

351 27 2
                                    

Car a někteří další se semnou rozloučili a já s radostí opustila budovu. 

Miley bude Crystal Reed a Jack bude Max Irons, skvěle se do té role oba hodí a umějí hrát.

Bude to proně další zkušenost, a zvlášt pro mě, tedy pro mě první zkušenost.

Nikdy ani ve snu by mě nenapadlo že budu dohlížet na natáčení svého filmu, tedy prozatím dohlížím na výběrů herců ale pak. 

Trvalo než jsem prolezla domů, protože před vilou stálo spousty fotografů a nechtěli mě nechat projít.

Tentokrát byla doma připravena večeře pro mě. 

Hranolky a smažený řízek. Sbíhali se mi sliny. Hned jsem se dotoho vrhla.

V kuchyni nebyl nikdo.

Po večeři jsem vešla do obýváku.

,,TADÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ"

Vykřikli kluci a za nima vyběhli i holky.

Jak dlouho tam byly jsem se radši neptala a taky mě dost vylekali.

,,Že tito trvalo než si vyšla, myslel jsem že zatím gaučem snad umřu." říkal Niall.

,,Tak to promiň, ale jak jsem to měla vedět" smála jsem se a byla nadšená.

Liam zamnou přišel, ruce mi dal kolem pasu a začal mě líbat. Bylo příjemný být zase sním a cítit jeho usta na mých. 

Všichni se smáli a oslavovali můj uspěch.

,,Moc všem děkuju" říkám.

,,Na naši skvělou spisovatelku a moji nejlepšejší přítelkyni." řekl Liam a připili jsme si.

Nic jsem po ostatních nechtěla ale oni mi koupili dárky. Neměla jsem ráda překvapení to za prvé, a za druhé už vubec né dárky, ale nechtěla jsem Liama zklamat takže jako vždy jsem hrála. Byli moc hodní.

,,Děkujuuuu" obejmula jsem je.

Holky se rozloučili a všechny až na Perrie odešli. A tedy odešel i Louis, chtěl mít krásnou noc s Eleanor, aspon to tak říkal.

,,Ráno tam buď včas!" křikl Liam na Louise jako pravý starostlivý daddy.

Prostě se staral. No ale né jen o ně. Ale i o mě.

Zayn s Perrie odešli aby měli soukromí. A my s Liamem též.

Znovu jsem mu zopakovala to co jsem už před hodinou všem sdělila.

A řekla mu co všechno je v plánu.

Začal si hrát s mými vlasy.

,,Najmu ti bodyguarda, a nebo rovnou Paula, on tě dostane z nejhorších situací." sliboval Liam.

,,No, budu ráda, nebylo moc příjemné projít skrz ty lidi."

,,Já vím a moc se omlouvám."

,,Ale prosímtě. Neomlouvej se."

Odmlčel se.

,,Neotevřeš si dárky?" usmál se.

Povzdychla jsem si. 

,,Dobře"

Všihni mi dali moc pěkný věci, ale Liam se jako vždy překonal.

,,To je dokonalý" šeptla jsem.

Předemnou ležel v krabičce stříbrný řetízek. 

Uchvátilo mě to. Chtělo se mi brečet štěstím. A taky že jo.

Po tvářích mi tekly slzy.

,,Dan?" obejmul mě ze zadu Liam.

,,To nic, jen...jen že je to moc překrásné. Nikdy jsem si nic takového nezasloužila." Dotkla jsem se jeho tváře.

,,Ani tebe ani to všechno okolo, jste všichni pro mě až moc dobří."

,,Daniell proč říkáš takový věci...právě že ty si to všechno moc zasloužíš. Zasloužíš si být šťastná a já se snažím.

Ale ty pořád tvrdíš že si to nezasloužíš a to nemáš pravdu."

,,Já vím že se snažíš, ale nemusíš když mi doopravdy stačíš ty."

Liam místo slov začal zpívat You and I.

No to se mu asi moc nepovedlo, protože mě rozbrečel ještě víc.

,,Mužu?" optal se a kývnul na řetízek.

Usmála jsem se.

,,Jistě"

Otočila jsem se a přehodila si vlasy dopředu.

Liam vzal řetízek a připnul mi ho. Ztoho jak lehce se otřel ustama po mém zátylku mi zamrazilo.

Otočila jsem se a začala ho líbat.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat