,,Ne...NE!" Ječela jsem na celý barák. Slzy mi tekly proudem. Začala jsem rozhazovat věcma kolem sebe.
To prostě nemůže být pravda.
Ucítila jsem kolem sebe Louisovi paže.
Svíral mě v objetí.
Utěšoval mě. Jenže jediný kdo mě dokázal vždycky utěšit byl právě Liam.
Držel mě a já mu brečela na rameno.
,,To bu-bude dobrý." zakoktal se.
Sám pochyboval. Nevěděl co bude dobrý a co ne.
,,Co se stalo?!" řvala jsem.
,,Chystali jsme se už domů ale Liam se zdržel vevnitř když...když prostě najednou vybouchla nahrávací místnost
Liam byl vevnitř až do příjezdu hasičů. ..." brečel Niall.
,,Sakra Nialle jsi chlap! Nedělej to Dan ještě těžší, nebreč!" rozčiloval se Zayn i když i on a ostatní měli na mále.
,,Mu-musím ho vi-vidět" řekla jsem.
,,Daniell to nejde...nikoho k němu nepustí." zahleděl se mi soucitně Louis do očí.
,,Jde to! Mu-musí to jít. Musím ho vidět!" bouchala jsem vzteky Louisovi do hrudníku.
Ale jemu to bylo fuk. Nepouštěl mě. Věděl že potřebuju dostat vztek ven.
,,Zvládne to. Slibuju že to zvládne Dan. On je silný a bude bojovat. Bude bojovat kvůli tobě. Protože tě miluje.
Moc tě miluje. A ty zase musíš být silná kvůli němu. Tím že tu budeš brečet nic nevyřešíš." řekl Louis.
Měl pravdu ale já se teď nedokázala soustředit na nic jiného než na to že ho musím vidět a být sním.
Jako byl on semnou v těžkých chvílích.
Potřebovala jsem ho držet.
,,Prosím Louisi! Musím ho vidět!" řvala jsem hystericky.
,,Dobře pokusím se to zařídit." Ted už i ostatním pořádně došlo co se stalo. Harry seděl v koutě s hlavou v dlaních. Louisovi tekly slzy. Zayn se snažil dělat tajemnýho ale ani trochu mu to nešlo. Niall jedl nervozitou jídlo a přitom brečel. A já? No já proste šíleně řvala. Vzteky a strachem. Strachem o Liama.
ČTEŠ
Stay Strong
RomantiekJmenuje se Daniella Clifford. Dělá své vysněné povolání, spisovatelka. Luke její bývalý přítel býval součástí jejího života ale to skončilo během jediné chvíle. Danielle se vrací zpět do svého rodného domova a díky správnému rozhodnutí je opět součá...