Stay Strong- ČÁST 14-*Together*

385 27 2
                                    

V břiše jsem ucítila motýli. Nebo jak se to vlastně říká. Takové zašimrání.

Ale nejlepší na tom bylo že nic takovýho jsem nezažila ani s Lukem.

Až těď jsem si uvědomila že Liama miluju.

,,Liame...miluju tě"

Zahleděl se mi do očí a s upřímností říká.

,,Já tebe miluju víc" 

Během chvíle jsme seděli ve stanu. 

Seděli jsme naproti sobě.

,,Teď už jsem své city nedokázal udržet.Každý ráno bylo těžký. Už vím jistě že k tobě celou dobu něco cítím Daniell."

Pohladil mě po tváři.

,,City jsem měl zkamenělý celých pět let. Ale přišla jsi zpátky. A myslím že to všechno zase někam vede."

Byla jsem z jeho slov celá unesená.

,,Liame" vydechla jsem.

,,To bylo to nejkrásnější a nejupřímnější co jsem kdy slyšela" 

Očka mu zářili vzrušením. Konečně jsem v jeho očích zahlédla doopravdy velkou radost.

,,Ale moc mluvíš" usmála jsem se a on si mě přitáhl k sobě a líbal mě.

,,Lepší?"

,,Mnohem" odpovídám.

Liam vzal ručník a utřel mě. Pomalu mě vysvlíkl a já jeho. Věděli jsme že to chceme.

Chvěla jsem se vzrušením. Políbil mě na krk. Pak mě lehce a opatrně položil na deku a jednu přehodil přez nás.

Nejdřív mě uspokojoval a já abych nezustala po zadu jsem mu to oplatila.

Pak opatrně pronikl do mě. Naše vzdychy se unášeli v kapkách deště.

Díky tomu jsme se nemuseli snažit zustat potichu.

Byla jsem tak dokonale štastná. Věděla jsem že tím jak dopadl klíč do moře začne nová a lepší část života. Zatím to tak bylo.

Měla jsem pravdu. A za to vše vlastně děkuju Lukovi. Díky Luku. Pomyslela jsem si a usmála se. Díky tobě už znám toho pravého

Konečně začala moje lepší část života. Už jsem myslel že jsem stracený. Daniell mě miluje. Ona mě měla ráda i když jsem

nebyl nic. Celou dobu jsem se bál jestli by mě měla ta osoba z kterou bych skončil ráda doopravdy kvuli mě samotným nebo  jestli jen kvuli mé slávě. Ale teď jsem se bát nemusel. Teď ne. 

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat