Stay Strong- ČÁST 6-*Getting to Know*

427 30 1
                                    

Dojeli jsme k restauraci jménem Nando's. Vystoupili jsme a vešli dovnitř. Uplně vzadu v rohu seděli dvě ženy. Jedna blondýna a druhá bruneta.

Určitě Perrie a Eleanor. Jistě. Mířili jsme k nim.

Louis a Zayn šli ve předu. Louis si k sobě přitáhl Eleanor a Zayn Perrie.

Začali se líbat. Odvrátila jsem pohled. Tak strašně moc jsem žárlila.

,,V pohodě?" optal se mě opatrně Liam.

,,Jasně!" odpověděla jsem až s přehnanou radostí. Tvářil se starostlivě.

Viděla jsem mu to na očích. Chytl mě za ruku. Lehce jsem se usmála.

,,Copak to tu máme? Nový pár?" zasnila se s usměvem Perrie a všichni okolo se usmívali.

,,Ne to...ne. Jen jsme nejlepší kamarádi co se po letech zase vidí" vyhrkla jsem a vytrhla mu svoji ruku z jeho.

Ale nemohla jsem jim to zazlívat neměli ani potuchy co se stalo a já byla vděčná Liamovi za to že to držel pod pokličkou.

,,Promiň" řekla Perrie a představila se mi. Eleanor též.

Obě dvě jsou moc milé. Pomyslela jsem si.

Všichni se přesunuli ke stolu a já kývla na Liama a on věděl že mu děkuju.

,,Přece bych to neřekl" zašeptal. Ostatní o mně chtěli plno vědět.

A Liam si vychutnával že se má čím chlubit. Tím že má svoji užasnou nejlepší kamarádku prý.

Smála jsem se. Tak jsem jim teda toho hodně o sobě řekla. Ale vynechala jsem Luka.

Jo řekla jsem že jsem žila v Paříži pro svoji inspiraci knih ale víc nic.

Všechny udivovalo jak jsem mohla napsat tak skvělou knihu.

,,Musí to být těžký" hlesla Eleanor.

,,Přesně" pokračovali ostatní.

,,Ale ne. To vubec ne. Stačí mít velkou fantazii ale takovou abyste z ní zas nezmagořili."

Niall málem vyprskl svoje pití. 

,,Hochu brzdi" nadhodil Louis a poklepal mu na záda aby se přestal dusit.

,,Máš proti mně něco?" vyděsil se Niall a zadíval se na mě. 

,,Nialle ale no tak, ty nejsi magor" Smáli jsme se a Niall též.

,,Jsi super kluk se super hlasem" dodala jsem.

,,Tedy vy všichni" mrkla jsem po nich a usmála se i na Perrie protože i ona skvěle zpívá.

,,Little Mix jsou suprový" 

,,Díky Daniell"

Pak jsem jim vyprávěla o včerejšku kdy jsem dorazila na hotel.

,,Šla jsem k recepční a ta ihned věděla kdo jsem. Požádala o podpis a dala mi klíček s číslem pokoje."

,,S jakým číslem?" Naklonili se všichni nademnou.

,,No...69. Proč?"

V tu ránu se všichni začali brutálně smát a když říkám brutálně myslím fakt brutálně.

,,Ehm co je? O něco přicházím co?" ptala jsem se a nechápala jejich chování.

Jenže oni se smáli dál a Harrymu a Liamovi tekly smíchy slzy.

,,Dobře já počkám" říkám.

Když asi po patnácti minutách přestali konečně mi mohli vysvětlit proč se tak smáli.

,,Víš..ech...no Harry je tak trošku perverzák. A asi víš co je normálně 69 ne?" zatvářila se kysele Eleanor.

,,Ježíííš" vyjekla jsem a už všechno pochopila. Teď jsem se smála i já.

Když nás to přešlo objednali jsme si jídlo a najedli se. 

,,Tak co jdem?" Zeptal se Louis s přehozenou rukou kolem Eleanor.

V tašce mi zapípal mobil.

Vytáhla jsem ho a našla zpravu. Odesílatel neznámí. Věděla jsem že je to Lukovo číslo. Protože jsem si ho smazala a tohle číslo jsem poznala. Jak by ne když bylo v mé hlavě.

Klikla jsem na otevřít zprávu.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat