Po týdnu byli všechny role obsazeny.
Kromě Crystal Reed a Maxe Ironse se ve filmu objeví i:
Alyson Stoner, Vanessa Hudgens, Logan Lerman, BooBoo Stewart, Chloe Moretz...
Plno mých oblíbených herců.
Car mi teď sdělila že se mám na zítřek pořádně vyspat protože mi sdělí perfektní novinku.
Byla jsem hodně zvědavá. Přišla jsem domů a našla rozčíleného Liama si přejíždět můj twitter učet.
,,Liame co to děláš?!" zavrčela jsem vztekle.
Otočil ke mně obrazovku. Na mém profilu bylo hned několik tisíc příspěvků.
A všechny směřovali k jednomu. Šikaně.
Tisíce fanynek 1D mi právě vyhrožovali na twitteru.
Liam vztekle mazal jeden příspěvek za druhým.
,,Liame..." jemně jsem ho pohladila po ruce. Jenže on mě hrubě odstrčil.
,,Liame, Liame prosím...tohle nejsi ty jsi rozčílený a nejsi sám sebou, proč si jich vůbec všímat."
Snažila jsem se ho ukonějšit. Věděla jsem že mě nechtěl odstrčit jenže když je smyslů zbavený někdy pak neví co dělá.
Občas má i chuť do někoho praštit.
,,Liame..." promlouvala jsem k němu dál.
Zuřivě drtil klávesnici.
,,Liame prosím nech toho" fňukla jsem.
Otočil se mým směrem.
Využila jsem situace a přitáhla ho k sobě. Jako by roztál všechen ten vztek z něj zmizel.
Ochabl mi v náručí.
Na okamžik se mi zdálo že snad brečel.
A taky že jo.
,,Je mi to líto" řekl
,,Měl jsem tušit že se tak budou chovat."
,,Zato se mi nemůžeš omlouvat přece. Liame ty ses nezachoval špatně to oni...prostě..."
,,Prostě jen žárlí" dopověděl.
,,Oni mi nechtějí dopřát pocit štěstí. Když už tě konečně mám a nechci tě stratit tak oni se přesně o tohle snaží.
Snaží se nás rozdělit, snaží se aby jsi odešla. Ani netušíš jaký naschváli už udělali i bejvalkám kluků. Všechny je nakonec nechali protože kvůli fanynkám nechtěli nic riskovat. Ta šikana je dlouhou dobu pronásledovala...Dan že mě kvůli nim neopustíš?"
Liam zvedl hlavu z mého ramene a smutně a vyděšeně se mi zadíval do očí.
,,Liame co tě to napadá?! Myslíš si že kvůli nim tě opustím??? To nikdy! Proboha ty mě děsíš!"
Říkám mu a dávám mu polibky na rty.
,,Ochráním tě. Jestli mě mají doopravdi rádi tak budou náš vztah respektovat a nechají tě jinak snimi končím!"
Vydává Liam mezi pauzami našich polibků.
Liam se najednou otočil zpátky k počítači.
,,Co chceš dělat?" ptám se.
,,Mrkej" říká.
Odhlásil mě a přihlásil sebe. Najel na profil a začal psát vzkaz pro všechny.
,,Jestli si myslíte že zničíte náš vztah s Daniell tak to se velmi mílíte.
Pokuď jste doopravdový fanoušci budete to akceptovat a necháte mě konečně zažívat pocit štěstí.
Teď jsem štastný a chci aby to tak zůstalo. Nemusíte mít Daniell rádi, ale respektujte ten vztah kvůli mně. Vaše příspěvky na zdi Daniell jsou doopravdy odporné. Dělá se mi z vás zle.
Cítím se ublíženě a myslím že ani Dan to není příjemné"
Hned na to najel na můj profil a napsal:
Miluju tě Dan______________________ Náš vztah beru velmi vážně.
Má lásko z dětství. xxxxxLIAM."
Usmívala jsem se.
Vzala jsem mu notebook z ruky a přihlásila se zpátky. Najela jsem na příspěvek od Liama a odepsala:
Láska z dětství přežívá nejdelší dobu :*. xxxxxDAN
ČTEŠ
Stay Strong
RomanceJmenuje se Daniella Clifford. Dělá své vysněné povolání, spisovatelka. Luke její bývalý přítel býval součástí jejího života ale to skončilo během jediné chvíle. Danielle se vrací zpět do svého rodného domova a díky správnému rozhodnutí je opět součá...