Odešla. Svalila jsem se na zem, hlavu do klína a začala ze sebe vydávat vzlyky.
Slzy se mi kutáleli jedna za druhou.
Přišlo mi jakobych nemohla dýchat.
Koukla jsem se na ruce které se nekontrolovaně klepali. Jako by v rytmu.
Ten pocit že se nedokážu kontrolovat mě strašně rozčiloval a nervově užíral.
Spustil se další proud slz.
Na bradě jsem ucítila tupou bolest...
Tak strašně moc jsem potřebovala kolem sebe Liamovi paže. Aby mě obejmuli, zahřáli a nepouštěli.
Nevěděla jsem naprosto nic. Jestli mě Liam bude ještě někdy chtít vubec obejmout. Tedy vubec dotknout.
Jestli ho nezklamu. Jestli nebudu jen ta co mu ublíží.
Jestli mám odjet...jenže tu nemužu nechat svuj život.
Dotkla jsem se řetízku od Liama.
,,Rozmýšlej srdcem" zopakovala jsem Liamova slova.
Na za to mi to nestojí.
Zastavila jsem se na záchodech. Umyla jsem si obličej a zadívala se na čelist.
Rýsovala se mi tam pěkná modřina. To neskryju ani make-upem. Pomyslela jsem si.
Vyšla jsem a hledala tu mrchu Caroline.
Pak jsem ji uviděla. Stála uprostřed místnosti a mluvila s Liamem!
Potichu jsem zlostně zasyčela.
Rázovala jsem si to přímo k ní.
Prudce jsem ji vzala za ruku a otočila ji k sobě.
,,Tak ty budeš dělat jako by nic?! Aby bylo jasno...nemáš žádné právo mi vyhrožovat.
A víš co? Nestojí mi to zato! Nehodlám se vzdát svého života kvůli filmu. Nemusím být tak perfektní abych měla natočený i film. Stačí mi tohle. A co bych z toho vlastně pak měla? Seděla bych v kině na vlastním filmu a pak najednou po sedmdesáti minutách filmu zjistila. NEMÁM NIC! Za to by určitě stálo sedmdesát blbých minut svého života co jsem byla štastná místo několika let!" zakřičela jsem na ni. Liam nevěděl o co jde ale šel okamžitě ke mně. Svíral mě.
A stejně jako on jsem u něj naproto roztála. Uklidnila jsem se. Stačilo aby byl semnou.
Caroline čuměla s otevřenou pusou dokořán.
Liam opatrně nadzvedl mou bradu.
,,Au" zasupěla jsem.
,,Tak co se to tady děje?!" zeptal se důrazně Caroline.
,,Ale o nic..." křečovitě se smála Caroline a mnula si zátylek. Nevěděla co říct ale začala si vymýšlet.
,,To jen Dan...měl by si jí vysvětlit o co přichází. Jet přece do Kanady a natáčet film z kterého muže být hit...páni, jen jí řekni co zahazuje, Liame ty bys ji vždy podporoval no ne? Jen jí řekni že má jet."
Ta mrcha! Proletělo mi opět hlavou.
,,Co-cože?" zakoktal se Liam.
V jeho očích jsem uviděla smutek.
,,Liame nikam nejedu. Tak mrcha (Uf konečně jsem to řekla nahlas) se tě snaží oblbnout i u mě se jí to podařilo!
Vyhrožovala mi...Ale já nikam nejedu to se neboj." usmála jsem se smutně.
,,Nezahodím kvůli tomu několik našich společných let. Navíc jsem zjistila po týhle zkušenosti!!!...
(Obrátila jsem se k ní) že už nic takovýho nechci. Vlastně nechci být už ani spisovatelka.
Už ne. Chci být hlavně stebou...a zkusit zase něco jinýho ale už rozhodně né psaní." řekla jsem.
Podíval se na mě s nechápavým pohledem.
,,To všechno zahodíš kvuli mně?"
,,Liame, já jen vím že pokud bych tohle delala dál, stratila bych tě. Protože bych všechno zničila. A tím víc mě to od psaní bere jinam. Prostě už nechci být spisovatelka."
Nevěděl co říct.
,,Co si to vymýšlíš?" Řvala celá rudá Caroline.
Oba jsme se na ni s Liamem hnusně podívali.
,,Tohle jste udělala vy?!"
Ukázal na moji modřinu.
,,To je vrchol! Co to tady na mě hrajete?!!" křičela hystericky.
,,Prozradila jste se vaším přístupem.!"
,,Garantuju vám že se Daniell už nikdy nedotknete a nebudete ji vyhrožovat jinak budete mít dost problemu u soudu!" dodal
Liam.
Caroline šla pryč.
Mlčení je souhlas.
Liam mě táhnul za sebou.
Stáli jsme venku.
,,Ji zabiju. Zabiju všechny co ti budou ubližovat! A tebe....tebe strašně moc miluju.!"
Opřel si mě o stěnu.
Začalo pršet.
Opatrně mě políbil na bradu. Fakt to dost bolelo ale sním o něco míň.
,,Pojď, pujdeme domů lásko." řekl.
ČTEŠ
Stay Strong
RomanceJmenuje se Daniella Clifford. Dělá své vysněné povolání, spisovatelka. Luke její bývalý přítel býval součástí jejího života ale to skončilo během jediné chvíle. Danielle se vrací zpět do svého rodného domova a díky správnému rozhodnutí je opět součá...