Stay Strong- ČÁST 58-*Best of all*

470 35 24
                                    

Poslední část. 

Ptáte se co bylo dál? Asi by jste tomu nevěřili ale uběhlo dva pouhé dny a já teď stojím u oltáře.

Jo Liam se zbláznil. Ale prý lepší hned než budu mít moc velký břicho na šaty.

Na sobě jsem měla ty nejnádhernější šaty na světě. (Trvalo celý den než jsme s holkama našli ty správné...

ne že by nebyly všechny dokonalé ale já chtěla prostě originální které by mně něco doopravdy říkali.)

Pořád mi všichni blahopřáli jak k těhotenství tak k svatbě.

Nezapomenu co řekl Harry Liamovi. (Slyšela jsem je ještě předtím za dveřma)

,,Tak co je to super mít ve svatebních šatech oblečenou těhotnou ženskou?" Smál se Harry.

,,Blbečku" zavrčel Liam.

,,Já vždycky" vyplázl Harry jazyk a začal se culit.

Takže jak říkám stojím tu v těch nejnádhernějších šatech na světě s kyticí v ruce a dívám se na zem.

Když vidím všechny ty lidi dělá se mi nevolno.

Ke mně přichází mamčin přítel James. Jo mamka má přítele a je pravda že je fakt suprový a vtipný. Mám ho ráda.

,,Připravená?" zeptal se.

Nadechla jsem se.

,,Hlavně mě pěvně drž ať nespadnu."

,,Jistě" usmál se.

Vyšli jsme.

Pak jsem ho spatřila. Stál u oltáře v černém saku a čekal na mě.

Na tváři se mně vykouzlil usměv.

I jemu.

Ve předu vlevo jsem zahlídla mamku. V ruce měla kapesník a brečela štěstím.

Seděli tam i holky a mávali na mě. Usmívali se a drželi mně palce.

A v pravo seděli kluci a Simon Cowell.

Jo asi to bylo divný ale měli jsme za svědky pět holek a pět kluků. Ehm o Simonovi můžu říct že chlap.

O ostatních ne. Byli to ještě vtipálci. No prostě děti.

Jo a Harry se dal dohromady s Jade. Tvořili pěkný pár...Niall flirtoval se všema okolo.

Blížila jsem se k Liamovi mé životní lásce.

Můj život nakonec končí dobře. Teda co to melu, vždit teprve začíná!

The End

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat