,,Fajn koncert" říkám s usměvem.
,,Díky" řekne a usměv mi oplácí.
Líbí se mi jeho černý vlasy a ty užasný roztomilý oči, ale jen přece nemá na mýho Liamka.
,,Takže jsi fanoušek?"
,,Jo. největší" usmívám se dál.
,,Tvoje nejoblíbenější písnička?"
,,Heartbreak girls"
,,Popravdě i moje" Ve tvářích se mu objevil užas. Uvolnila jsem se.
Vlastně nevím jak dlouho jsem se s Callem bavila. Ale udělal chybu.
Natáhl se ke mně a chtěl mě políbit. Včas jsem se odtáhla.
,,Calle! Někoho mám...a miluju ho. Tohle nedělej!" vyhrkla jsem naštvaně.
Všechno zkazil.
,,Chápu že jsi to nevěděl ale i kdyby něco přece nelíbáš holku na první potkání a asi na třicetiminutový pokec."
Někoho jsem uslyšela. Otočila jsem se a na místě tam rozpačitě přešlapoval Liam.
,,Ehm promiň, nechal jsem se unést" řekl Call upřímně.
,,Sorry Liame" omluvil se i jemu.
Věřila jsem mu.
Zřejmě mu došlo že to s Liamem chodím.
Call se usmál a odešel.
,,Liame?" zakoktala jsem.
,,Pojď. Nic se nestalo" usmál se ale bylo mi jasný že se cítí trochu ublíženě.
Obrátil se a šel.
,,Liame!" Došla jsem k němu a otočila ho k sobě. Přitáhl si mě blíž. Smutně se usmál.
,,Vidíš?...jak bych se neměl bát když by tě chtěl pro sebe každý kluk." zašeptal.
,,Ale no tak! Nemusíš se bát. Mám tebe" vzala jsem jeho tvář do dlaní a letmo ho políbila na rty.
,,Vždit já vím krásko a jsem moc rád že se nenecháš oblbnout ňákým klukem. Nerad vidím že to na tebe někdo zkouší" dodává a trošku se mračí.
,,Nemrač se, dělají se ti vrásky"
Smějeme se.
,,Nebudu ale nesmíš mi přidělávat starosti" odendal mi ofinu z čela.
,,Slibuju" culím se.
Vášnivě mě políbil. Vzal mě za ruku a šli jsme.
Venku čekali kluci.
,,Tak co jak bylo?" ptal se Niall.
,,Ehm...super!" odpovídám s usměvem. Liam se ušklíbl.
Cestou zpátky jsem Liamovi řekla že bych si přála zítra navštívit mamku.
,,Jasně...mužeme" řekl a usmál se.
Bez váhání odpověděl. Většina kluků se neradi oředstavují matkám svý holky. Ale on prostě v pohodě a s klidem.
Vyndala jsem z kapsy mobil a poslala mamce smsku.
Ihned si to zobrazila a napsala mi že se na mě moc těší. O Liamovi jsem jí nic neřekla.
ČTEŠ
Stay Strong
RomanceJmenuje se Daniella Clifford. Dělá své vysněné povolání, spisovatelka. Luke její bývalý přítel býval součástí jejího života ale to skončilo během jediné chvíle. Danielle se vrací zpět do svého rodného domova a díky správnému rozhodnutí je opět součá...