Stay Strong- ČÁST 23-*Alone*

293 27 1
                                    

Dny utekly. Sedla jsem si na roh postele, protáhla se a zívla.

,,To ne!" uvědomila jsem si.

Rychle jsem seběhla schody ale Liam a ostatní samozdřejmě nikde.

Na kuchyňské lince akorát ležel papírek. Vzkaz.

,,Pro moji nejlepšejší spisovatelku.

Lásko, tak krásně jsi spala že jsem si řekl že tě nebudu probouzet. Už ted se mi stýská. Myslím na tebe.

PS: Slintala jsi na polštář, ale bylo to strašně roztomilí tak jsem si tě vyfotografoval. Zajímalo by mě co pěknýho se ti zdálo :). A v lednici máš snídaňi. Liam.

Zachmuřila jsem se. Taky se mi stýská ale stím slintáním si určitě dělal srandu. Doufám.

Přešla jsem k lednici a otevřela ji.

Vevnitř byly palačinky..s očima a pusou jako smajlík, navrchu ležel papírek: Miluju tě Daniell. A přeju krásný den.

Byl by to krásný den kdybych měla ským někam jít...jenže jsem měla vlastně jen holky Little Mix a Eleanor.

Ale ty taky měli práci. Počkat...Eleanor by mohla mít čas.

Na pohovce pod polštářem jsem našla společný mobil.

Vyhledala jsem Eleanor a vytočila její číslo. Po chvilce to zvedla.

,,Ahoj Eleanor tady Daniella, chtěla jsem se tě zeptat jestli by jsi nechtěla něco podniknout, kluci jsou už pryč a já..."

Přerušila mě.

,,Promiň Dan ale já mám taky práci. Moc se ti omlouvám ale musím jít do studia aby udělali nový fotky do časopisu.

Mám toho moc"

Zklamaně jsem vzdechla.

,,Jo v pohodě. Tak jindy" předstírala jsem že všechno je v pohodě a rozloučila se.

Nikdo nemá čas a já tady mám tvrdnout sama. Nechci ale tu tvrdnout celý můj život.

Ta myšlenka mě děsila.

Vyndala jsem z lednice palačinky. Nalila jsem do hrníčku mléko a pustila se dotoho.

Bylo mi fakt mizerně.

Venku bylo pěkně ale mě nenapadalo nic co bych mohla dělat. Po snídani jsem nudou umyla nádobí a uklidila

klukům pokoje, až na Louisův a Zaynův protože holky by asi moc nadšený nebyly.

Pak jsem utřela po celým baráku prach a vyluxovala a to mi věřte že v tak velkým baráku to dá práci.

Tak moc mně boleli záda že jsem lehla na gauč fakt unavená.

Bylo tři odpoledne. Ani jsem neměla oběd tak jsem si šla udělat vajíčka a rozhodla jsem se že klukům připravím večeři.

Určitě budou vyhladovělý až se vrátí.

,,Domácí pizza."

Četla jsem v kuchařce.

Ne že bych kuchařku potřebovala když jsem ji pizzu dělala mnohokrát, ale jistota je jistota.

Nachystala jsem ingredience a kolem sebe uvázala zástěrku.

Zapojila jsem moji mp4 přez kabel do televize a dala písničky naplno.

Hned to šlo lépe a všechno bylo víc super.

Když jsem to měla připravené, vložila jsem do trouby a nastavila budíka.

Šla jsem si sednout. Po hodině zazvonil budík. Pizza byla hotová.

Fakt krásně voněla, ale udělala jsem ji pro kluky. Na stůl jsem připravila talíře a pekáč s pizzou dala doprostřed stolu.

Šla jsem si lehnout na pohovku a během chvíle usnula.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat