Stay Strong- ČÁST 41-*On track*

249 24 1
                                    

Začátky byly fakticky těžký ale s Andym a ostatníma jsme mu pomáhali co se dalo.

Liam už uměl plno věcí sám. Například: Lehnou si do postele, převlíknout se, osprchovat se (Do vany jsme mu pomohla),  atd...byly jsme na něho hrdí. Nestrácel víru a věřil si.

Občas i zaskučel bolestí což bylo na dobré cestě, znamenalo to že cítí.

Po měsíci jsme začali Liama učit chodit. Což už nešlo tak dobře. Nešlo mu udělat ani jediný krok.

Po večerech neměl ani chuť se semnou bavit. Prostě se odvracel na druhou stranu.

Takhle to trvalo asi půl roku. Pak už to začalo jít.  Doktor říkal že Liam dělá pokroky.

Měli jsme radost 

A co jsem dělala mezitím? To v čem jsem lhala Liamovi. Že nebudu pátrat po tom kdo to zavinil.

Prostě jsem ho nemohla poslechnout. Navíc policii bylo vše fuk. Pořád trvdí jak jsou skoro u konce případu a přitom ještě ani nezačali. Válí se na policii s nohama na stole a nic nedělají. Nenávidím policii!

Začala jsem tím že jsem vyškrtla haters. Prostě mi přišlo divný že by po třech rocích co fungují 1D zautočil ňáký haters na Liama. Když by na to měl čas celou dobu.

24.3 jsem pozdě večer seděla u stolu a přemýšlela. Nevím proč ale najednou mě něco napadlo.

,,Co když na Liama nautočil nikdo kdo nemá rád jeho ale mě..." panebože vypískla jsem potichu a zakryla si rukama pusu.

,,Co když Luke nebo Caroline?!"

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat