Stay Strong- ČÁST 47-*Caroline*

242 24 1
                                    

,,Copak nevíš o někom kdo Dan zrovna neměl rád?" ptal se Harry.

,,Mě teď nikdo nenapadá"

,,Sakra Liame soustřeď se!" zatřásl semnou Niall.

,,Myslíš že to nevím?! To se neboj, mám na sebe vztek...protože jestli se Dan něco stane budu si to vyčítat do konce svého života a pokud mají posmrtní city tak i potom! To já měl vytušit že není něco v pořádku!" chrlil jsem ze sebe vzteky.

,,Promiň mám Dan rád..je suprová..." omluvil se Niall.

,,Ne já promiň" mnul jsem si zátylek. Potřeboval jsem si rozpomenout na náký nepřátele Dan a na jednu stranu mi dělalo starost jestli to klidně neudělal někdo z fanoušků.

To bych jim neodpustil.

,,Zajeď do budovy konkurzů!" vzpoměl jsem si že tam jsme ještě nejeli.

Sice nevím co by tam Dan dělala ale musel jsem to skusit.

Po chvilce jsme už prohledávali budovu která byla ještě otevřená.

Bohužel tam nebyla.

Pak jsem narazil ještě najednu pracovnici.

,,Promiňte já vím že tu nemáme co pohledávat ale musím se vás zeptat. Nezahlídla jste tu vysokou brunetu s hnědýma očima?" zeptal jsem se a doufal že konečně něco zjistím.

,,Jistě. Myslíte Carolin že? Ta ale odešla už před dvouma hodinami."

,,Ne tu nemyslím já..." zasekl jsem se v prostřed věty.

Caroline neměla Daniell ráda. Všechno na ni hrála.

,,Můžu vědět kde bydlí?"

Nadiktovala mi její adresu.

,,Děkuju jste skvělá! Vykřikl jsem.

,,Kluci zamnou!" křikl jsem na ně.

Řekl jsem Zaynovi kam má jet. Věděl kde to je.

Měl jsem pocit že tam Dan bude.

Dan vydrž..říkal jsem si pro sebe a něco ve mně jako by doufalo že to zaslechla.

Už jsem nemohla. Byla jsem vyřízená. Dělala ze mě něco co jsem já vůbec nebyla.

Nemohla jsem se bránit to byla chyba. Chyba byla taky to že jsem nic nikomu neřekla.

Hlavu jsem měla skloněnou ale ona mě tahala za vlasy abych upřela pohled zpátky na plátno.

Cítila jsem jak mi krev proudí z těla ven. Podemnou se tvořila velká louže krve.

Dělalo se mi špatně.

,,Přestaň!" vykřikla jsem unaveně...cítila jsem že brzo upadnu opět do bezvědomí.

,,Co kouzelné slůvko?" smála se.

Zamrazilo mě

,,Nikdy ty mrcho!" řekla jsem s důrazem a ona udělala na mých rukou několik zářezů najednou.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat