Stála jsem u něho. Bral si své věci. Všechno vybouchlo.
Liama to odstrčilo stranou několik metrů. Uhodil se do hlavy. Z rány mu vytékala krev.
Začala se mu motat hlava. Byl v bezvědomí. Nikdo ho nemohl dostat ven. On tam ležel a všude hořelo.
Šlo mu o život. A ted pohltily plameny i jeho.
,,LIAME!" Probudila jsem se s křikem a celá zpocená.
Vyskočila jsem na nohy a vletěla do koupelny. Oblečená jsem si do ní sedla a zapla vodu.
Potřebovala jsem se probrat.
Hlavu jsem si dala do klína a dokola blouznivě opakovala.
,,Liam bude v pořádku. Všechno bude v pořádku. On bude v pořádku..."
Kluci mi klepaly na dveře.
,,Dan? Dan jsi v pořádku? Ptali se vystrašeně a unaveně. Zřejmě nespali. Ani já bych nespala kdyby nebylo prášku na spaní.
,,Já-já sama ne-nevím" brečela jsem už asi po milionkrátý. Oči jsem měla od pláče opuchlý.
,,Dan pojd za náma dolů." prosil Harry.
,,Už za pár hodin budeme moct zajít do nemocnice." dodal Louis.
Mlčela jsem.
Dívala jsem se nevědomky před sebe jako bych byla blázen. Což jsem asi ostatně ted byla.
Přísahala jsem že až zjistím kdo to byl...neskončí to dobře.
Zadívala jsem se na žiletku...Ted jsem si přišla strašně moc sama. A bez jakekoholiv náznaku života.
,,Za-zchvíli přijdu" zvolala jsem a doufala že to vyznělo trochu pohodově.
Asi to stačilo protože jsem slyšela že jdou pryč.
Natáhla jsem se pro žiletku a několikrát sní zatlačila a přejel po ruce.
,,Au" sykla jsem potichu. Štípalo to. Ale ta bolest mi dělala dobře, protože ten vztek rychle odcházel.
Pak jsem se převlíkla a ruku obvázala. Vzala jsem si mikinu aby nebylo nic vidět.
Řasenku jsem měla všude. Zase. Smyla jsem ji rozklepanou rukou a sešla s dekou a polštářem dolů.
Otočili se na mě.
Trošku se usmáli abych se necítila nesvá.
,,Takže...takže nemáte žádné zprávy o..o jeho stavu?" ptala jsem se s odmlkami.
Zavrtěli hlavou.
Povzdychla jsem si.
Harry poklepal na zem vedle sebe. Byli tak hodný.
Ustlala jsem si tam a všichni si lehli.
Harry mě vzal kolem pasu.
,,To bude dobrý uvidíš" Nic jsem neříkala. Všichni jsme usnuli.
ČTEŠ
Stay Strong
RomanceJmenuje se Daniella Clifford. Dělá své vysněné povolání, spisovatelka. Luke její bývalý přítel býval součástí jejího života ale to skončilo během jediné chvíle. Danielle se vrací zpět do svého rodného domova a díky správnému rozhodnutí je opět součá...