Stay Strong- ČÁST 19-*The first concern*

289 29 1
                                    

,,PANEBOŽEEEEE!" Ječela jsem.

Měl pravdu tohle překvapení se mi líbilo. Jedno z mála pomyslela jsem si.

Vzal mě na koncert 5 seconds of summer. A hned do první řady. A to není vše. Ještě dodal že mi dohodl po koncertu setkání s Callem. Mým oblíbencem.

Políbila jsem Nialla jako kamaráda na tvář.

,,Děkuju Niallere!" 

,,Zrovna hráli She looks so perfect. Všichni jsme zpívali a ječeli. Dokonce se mi zdálo že na mě Call mrknul.

,,He eee he eee. Hee eee he eee....Siju daun, Sijn daun, visej stujor natu rediti nau b lukl lau....vi dostin ju dřaun ...ší luks su perfekt stendrne ebaud merikn...."

Co na to říct prostě bomba. Konečně jsem je viděla na živo.

A pak přišla ta chvíle kdy jsem měla jít na dohodlé setkání s Callem.

Chvěla jsem se nadšením. Nejdřív se po nás vrhli fanoušci protože ted poznali že tam jsou kluci z One Direction.

Kluci rozdávali podpisy a Niall se mě snažil dostat pryč do zákulisí.

,,Počkám na tebe" naznačil rty Liam. 

Stály jsme v zákulisí s všichni čtyři z 5SOS si nás všimly.

Všichni se s Niallem jakose starým přítelem pozdravily a pak přivítaly i mě.

Málem jsem omdlela. Ne že bych byla hysterka ale proste jsem viděla moji oblíbenou skupinu.

Všichni včetně Calla odešli. I Niall se vytratil. Dareba. Pomyslela jsem si.

Neříkal že mě tu nechá uplně samotnou.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat