11. Mit csinálhat egymással két pasi?

2.4K 200 7
                                    


Sziasztok! Meghoztam a TU következő részét. Végre :) Egy kicsit besűrűsödtek karácsony előtt a teendők, de igyekszem a folytatással, ahogy csak tudok. Ehhez pedig nagyon jó olvasást kívánok!

**************************************

Sharon den Adel - Are You The One

Are You The One - Te vagy az?

Te vagy az?
Az időutazó, aki megérkezett
Hogy begyógyítsa a sebeimet és kivezessen a napfényre
Aki az idők végezetéig velem járja az utat
Te vagy az?
Aki úgy csillog a sötétségben, mint a szentjánosbogarak
Az éjszaka örökkévalóságáig
Hogy aztán reggel a szemeimbe nézzen.

L.

Amikor álmosan próbáltam kinyitni a szemem, először nem érettem, miért van melegem. Az elmúlt hetekben minden egyes reggel fagyos lábujjakkal és jégcsap orral ébredtem. Ahhoz képest most szívesen lerúgtam volna a takarót, de ahogy oldalra fordultam, teljesen ledermedtem. Nem voltam egyedül az ágyban, és egy pillanatra megrémültem a felfedezés miatt. Aztán megláttam az arcát, ahogy az ajkait féloldalas mosolyra húzta, és már mindent értettem. Például azt is, hogy miért tűnik kényelmesebbnek a matrac, mint az elmúlt napokban.

– Nem lenne szabad itt aludnom – dünnyögtem neki alig hallhatóan, aztán újra nekifutottam egy kis torokköszörülés után. – Miért hagytad, hogy elaludjak az ágyadban?

– Nincs semmi baj. Öt múlt, még legalább egy órát alhatsz – felelte halkan, és a kezét felemelve megsimogatta az arcom. Ahogy a forró ujjai a bőrömhöz értek, hirtelen minden félelem elpárolgott belőlem. Már nem érdekelt, ha rajtakapnak, mert úgy éreztem, Harry mindentől megvédene. És az sem érdekelt, hogy Tyler kihasznált, vagy hogy az apám megtagadott, hiszen a mellettem fekvő fiú tekintetéből sütő szeretet kárpótolt mindenért. Már a nyelvemen volt, hogy kimondjam, amit érzek. Hogy pár nap leforgása alatt sikerült magába bolondítania. Három hét alatt elérte azt, hogy ő legyen számomra a legfontosabb, miközben senki és semmi más nem érdekel. Egy perc alatt százszor átgondoltam, hogy mi lenne, ha egyszerűen hagynám, hogy kicsússzon, mennyire sokat jelent nekem, és már nyitottam a számat, de akkor Harry fölém hajolt, és a gondolataim ismét kipukkantak, mint egy lufi. Kihasználta a helyzetet, és máris átdugta a nyelvét, én pedig az utána következő kábé tíz percben semmi mást sem csináltam azon kívül, hogy halkan az ajkai közé nyögdécseltem.

– Egy nappal ezelőtt még nem gondoltam, hogy te meg én... mi ezt fogjuk most csinálni – suttogta Harry, miközben egymással szemben feküdtünk, és képtelenek voltunk betelni a másik arcának intenzív bámulásával a félhomályban. – Én nem... úgy értem, nagyon szeretem ezt, de egy kicsit még mindig idegen.

Összevontam a szemöldököm, és kérdőn néztem rá. Attól tartottam, hogy azzal jön elő, hogy nem meleg, ez csupán valami kényszer, amiért nincsenek nők a közelében.

– Ne mondd azt, hogy külön bejáratú kurvát akarsz belőlem csinálni! – figyelmeztettem, egy kicsit eltúlozva azt, amire gondoltam. – És azt se, hogy azért csókolsz úgy, mintha az életed múlna rajta, mert kanos vagy, és nincs más.

Harry szemei egy pillanatra elkerekedtek, utána pedig kuncogni kezdett.

– Tényleg nincs más. És kanos vagyok – jelentette ki egyszerűen, majd amikor csúnyán néztem rá, hozzátette: – Azért vagyok kanos, mert itt fekszel mellettem. Érzem az illatod, azt, hogy mennyire forró a bőröd, és erősen kétlem, hogy bármelyik férfi vagy akár nő ekkora hatással lenne rám csupán azzal, hogy közel vagyunk egymáshoz.

The unforgiving (Larry Stylinson ff.)Where stories live. Discover now