Sziasztok! Remélem, tetszeni fog nektek a rész, és ne feledjétek: kíváncsi vagyok a véleményetekre :) Jó olvasást!
Dangerous - Veszélyes
Semmi sem számít
Olyan, mintha a Föld fölött lebegnék
Fejest ugrok a levegő karjaiba
Fénysugarak villognak körülöttem
Olyan, mintha az idő lelassulna
És az egész világ eltűnik
Az emlékeket az elmémben őrzömNem hagyom hátra őket
L.
Letöröltem a tükörről a párát, és még mindig piros orral és fáradtan pislogó szemekkel néztem bele. A lázam legalább lement, és aznap este már lezuhanyozhattam, de a lábaim még mindig remegtek a kimerültség miatt. A mosdó felé hajolva kicsit összeborzoltam a hajam, hogy ne lelapulva száradjon meg, majd az odakészített eldobható borotva felé nyúltam. Abban a pillanatban érkeztek meg a dolgozók a munkanapról. Harry is besétált a közös vizesblokkba, és már nem foglalkoztam azzal, hogy a lábaim alig bírnak megtartani. A tekintetünk lopva találkozott a tükörben, és képtelen voltam
figyelmen kívül hagyni az örömöt az arcán, amikor meglátta, hogy ott vagyok. A szemei vágytól csillogtak ahogy végigmért, mielőtt háttal fordult, hogy levetkőzhessen. Furcsa, kellemes borzongás futott végig a gerincem mentén, miközben figyeltem, hogy az alsójából is kilépett, és előre nyújtotta a karját, hogy megnézze, megfelelő-e a víz hőmérséklete. Én közben próbáltam a borotválkozásra koncentrálni, pedig ha csak ketten lettünk volna, biztos vagyok benne, már régen előtte térdelnék a zuhanytálcában. De sajnos túl kevés kettesben eltöltött pillanat jutott nekünk, és ez most kifejezetten nem olyan volt. Harry után még páran bejöttek a helyiségbe, mindannyian izzadtnak és fáradtnak tűntek, hiszen egész nap kukoricás zsákokat pakoltak. Gyorsan bekentem az arcom borotvahabbal, de mielőtt nekiálltam volna a műveletnek, újra Harry felé pillantottam. Már a zuhany alatt állt, a tenyerével a csempének támaszkodott, a haja előre lógott, és hagyta, hogy a víz végigfolyjon a hátán. Nem tudtam megállni, hogy a tekintetem elkalandozzon, és már csak azt vettem észre, hogy a tökéletes fenekét bámulom. Időközben annyi habot kentem az arcomra, hogy egy nagy adag lecsöppent a mosdóba, de még ez sem térített teljesen magamhoz, ugyanis a gondolataim teljesen máshol jártak. Egy újfajta vágy bontakozott ki bennem, valami olyan, amivel eddig még nem nagyon találkoztam. Nyeltem egy hatalmasat, majd remegő kezekkel elkezdtem borotválkozni, de onnantól kezdve végig őt néztem. Elképedve figyeltem, ahogy sampont masszírozott a hajába, és ahogy felemelte a karjait, gyönyörűen megfeszültek az izmai. Mielőtt kiöblítette volna, beszappanozta a mellkasát, majd egyre lejjebb haladt, és amikor elért a csípőjéig, észrevettem, hogy ő is lopva figyel. Meg kellett volna tanulnom, hogy nagyon veszélyes egy helyiségben lenni vele, amikor zuhanyozik, de kényszerrel sem tudtam volna magam menekülésre bírni. Egyszer majdnem lebuktunk egy ehhez hasonló kis akciónk alkalmával, és most is csak abban bízhattam, hogy tekintettel lesz a körülményekre, és nem megy túl messzire... Amikor a hosszú, vékony ujjait a péniszére simította, majd lassan, érzékien visszahúzta a bőrt a makkjáról, ebben már egyáltalán nem voltam biztos. Az adrenalin elöntötte az egész testemet, miközben óvatosan körbekémleltem, attól tartva, hogy valaki máris észrevette, mi folyik itt. Az arcom égett, de mégis imádtam, hogy végre láthatom. Imádtam, hogy elég a fény, hogy meg tudjam állapítani az ágyékán lévő puha szőrszálak színét. Imádtam, hogy az izmai játékát most nem csak az ujjaim alatt érezhetem, hanem láthatom is. És közben újra megfogalmazódott bennem, hogy sosem láttam nála szebb férfit. Elképesztően szerettem volna a víz lenni, ami lassan végigfolyik mindenén, libabőrt vált ki a testén, még akkor is, ha végül a lefolyóban végzi. Harry újra végigsimította a mellkasát, miközben az egyik keze eltűnt a csodálatos félgömbök között, aminek hatására sikerült belevágnom az államba. Felszisszentem, és megpróbáltam gyorsan letörölni, de az egyik őr odalépett mellém és gyanakodva bámult. Mintha azt hitte volna, meg akarom ölni magam, vagy rá akarok támadni valakire a borotvával.
YOU ARE READING
The unforgiving (Larry Stylinson ff.)
Fanfiction„Az álarcoknak céljuk van: nem engedik, hogy az ember sebezhető és kiszolgáltatott legyen - ez jól jön, ha valaki nem biztos magában és abban, mit szabad éreznie. Ennek a színlelésnek azonban ára van: ha bujkálunk, mert senkinek nem akarjuk felfedni...