1.0: "Var Gibi Gibi"

14K 988 285
                                    

Selaaaam! Ben geldim. Bu bölüm;

@Carpacamagzinahaaa

@bilgnnn

@cemrealper

@esra_0625

Okurlarıma ithaf edilmiştir. Yorumlardan seçiyorum can okurlarımı bir kişiye birden fazla kez ithaf edebilirim, size adıyorum bölümü. THB'den beri benimle olduğunuz için teşekkürler. Çok seviyorum sizi. Öpüldünüz. Keyifli okumalar herkese! 😘😘😘"

1.0: "VAR GİBİ GİBİ"

3.GÖZ
Aden, ellerini havaya kaldırdı. Başka bir erkek olsaydı "Vur, kafasına kafasına!" Der kendi de üç dört kere patlatırdı ama vurduğu kişi Alpti! Annesinin yakın arkadaşlarından, Petek teyzesinin oğlu! Babasının en yakın arkadaşı Sarp'ın varisi!

Beklenmedik yumruğu gözüne yiyen Alp, şoktan, yılların getirdiği profesyonellikle sıyrıldı ve sağlam bir kafayı Ediz'e gömdü.

-Hiii! NAPTIN YA GÜL GİBİ ÇOCUĞAAA!!!" Ediz, atılan kafanın etkisinden "kalın kafalı" olma avantajıyla çıkmış, Alp'in yakasına yapışmıştı ki Aden'e döndü. Tabii Alp de.

-KİME DEDİN?!?" Diye böğürdü aynı anda ikisi de genç kıza bakarak. Okul çıkışı olduğu için, bahçede kalabalık toplanmış aralarında fısıldaşmaya başlamıştı.

-BANA DEDİ!" Diye birbirilerinin yüzüne tükürüklerini saça saça bağırdılar bu sefer.

-Ayy ayrılın, rezil olduk, vallahi rezil olduk." Alnına vurduğu eli indirdi ve gözüne ilişen, kamerayla kendisini çeken kızın, yanına ilerledi. "Sil onu."

-Sana ne yaa?" Dedi kız ağzını yaya yaya konuşurken. Aden, gözlerini kıstı, birinde çiçek buketi bulunan ellerini sıkarken tısladı.

-Seni.Pataklamadan.Sil.Onu!" Şimdi Edizle Alp de birbirine öldürücü bakışlar atmaya birkaç saniye ara verip, şaşkın bir şekilde Aden'e dönmüşlerdi.

Kız resmi hem galeriden hem de son silinenlerden silerken şirin şirin gülümsedi ve kalabalığa döndü genç kız. "Ay yanlış anlaşılma oldu! Film mi çeviriyoruz gençler, dağılın şimdi hocalar gelecek..." Kendisine doğru gelen bekçiyle siktiri çekti. "Siktir! Dağılın ya hadii!" Kalabalık hala kendisine bakarken ofladı. "Cumartesi parti vereceğiz, sınırsız içki ve yiyecek. Hadi!!" Kalabalık mırıltılar ve beğeni dolu sesler eşliğinde hızla dağılırken yanına gelen bekçiye döndü Aden.

-Ne bu gürültü? Siz kimsiniz, iki sapsız böyle kavga ediyorsunuz? Aden, sen tanıyor musun kızım bu herifleri?" Konuşurken kıpırdatacak kadar gür bıyıklara sahip olan bekçi Şenol Bey, Aden'e döndü babacan bir tavırla. O koca göbeğine rağmen, nasıl da koşuyordu okuldan kaçanların peşinden... "Rahatsız ediyorlarsa söyle hemen önce ben bakayım icaplarına, sonra da Acar Bey baksın, kızım!"

-Yok yok Şenol amca. Sen işine bak, özür dilerim. Yanlış anlaşılmaya müsait bir pozisyonda bulundum. Ben hallederim, sen Halime teyzeye selam söyle!" Adam çatık kaşlarını Aden konuşurken indirse de, karşısındaki bu "iki serseri" ye dik dik baktı.

-Tamam, aleykümselam, selamını iletirim." Genç kızın kulağına eğildi. "Sen de güvenme böyle tiplere. Biri podyumdan fırlamış gibi öbürü kasaptan. Ortan olsun be kızım! Baban görse ikisinin de kafasını fasulye kırar gibi kırar alimAllah!" Kıkırdadı Aden.

Uçarı Aşk (THB-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin