Bölüm zannettiğiniz için özür dileyerekten ve bölümün yine bu pazar gününe yetişmeye çalışacağını söyleyerek başlıyorum duyuruya.
Gelecek hafta için zaman ayırmam mümkün değil, birkaç yolculuk yapacağım ama 2 hafta sonra seri atacağım. Bu süreçte mesajlarınız sadece yeni bölüme yönelik olmazsa çok mutlu olurum.
34. Bölümü Final Bölümü olacağını söyledim, uzatmamı isteyenleriniz oldu. Evet kitabı "Tamamlandı." Ya çıkaracağım, ama başlık "FİNAL" olmayacak. Bu kitaba final koymayacağım.
Erken bitirdiğimi düşünenleriniz oldu. Ama daha Rüzgar'ın (hele THB'den daha uzun olduğunu paylaştığım bölüm isimlerinden de anlayacağınız şekilde) Tuna'nın ve Tutku'nun kitapları var. Çok merak ediliyor ve bölüm talep ediyorsunuz. Hala THB'den, Aşk Sarhoşu'ndan, Kavin'den, Aras'tan bölüm isteyenler var. (Kavin'e de gelecek.)
4 kitaba aynı anda yetişmem, mümkün değil. O yüzden noktayı değil, ama virgülü 34. Bölüme koyuyorum.
Dediğim gibi 35...36... şeklinde devam edecek, özel bölümler de olacak ama eskisi kadar sık değil çünkü Rüzgar ve Tuna'ya geçmiş olacağım. Rüzgar bitince de Tuna ve Tutku'ya devam.
Hepinizi dinliyorum ve özellikle instagram mesajları direkt ilettiğinden sizinle oradan konuşmayı daha çok seviyorum. En azından görüp görmediğimi biliyorsunuz. (Birkaç gündür giremesem de, yarın girip bir de alıntı atacağım.)
Bana "hep ben anlattım, başını şişirdim. Sen de anlat." Diyorsunuz hepiniz. Anlatayım diye bunu yazdım.
Hayal kırıklığına uğradığım bir konu var.
Wattpad ve Direniş adlı kitabın, okur sayısının az olması. Bugüne kadar hiçbir kitabımda "okurum çok olsun, öyle yazabilirim anca!" Demedim. Rüzgar'a birikelim istedim, mesela ona da bölümler attım. Atıyorum.
Ama o kitap benim için özeldi.
Kadınlar için, bizim için, bir şeyler yapmak istedim.
Yanılmışım. Pek bir şey yapmak isteyen yokmuş.
Bölümü zevkle okuyan okurlarımın, bölüm sonlarını okumamasını anlasam da, kendilerine yönelik bir direnişi neden okumadıklarını hiç anlayamayacağım.
Okuyanlara ise, teşekkür ediyorum. Kendinize saygınız olduğu, kıymetinizi bildiğiniz ve kitaplarda bile olsa kadının ezilmesine karşı dimdik durduğunuz için. Duracağız.
Öyle işte.
Gelelim virgül finale.
Sizin için, kafamdaki finali değiştirdim. İçimden de gelmedi, Ediz'den başkasına yar etmek. Gönlünüz rahat olsun.
Bu, bu kitaptaki son duyurum olacak sanırım. Bölüm sonlarını duyuru başlığı olmasa da duyuru gibi sayarsak, ki onları yazarken çok eğleniyor ve saygı duyup okuyanları çok seviyorum, son değil.
Bu Uçarı Aşk kitabını,
Beni küçükken "uçuk kaçık" diye şımartan,
Bu kitapları en başında yazdığımda, bana ilham olan,
Yokluğunu her zaman kalbimin bir köşesinde hissettiğim ve bu kitaptaki her mutlu sahneyi yazarken aklıma getirdiğim,
Dedem Devran'a
ithaf ediyorum. Soyadı fikrini bana veren sendin. Aileyi sen kurdun, biz devam ettiriyoruz.
Senin Tutku'n.
Ölüm yıl dönümünde, mekanın cennet olsun Adam. Kalp kırmaktan hep korktun ve bizi de böyle yetiştirmek istedin. Başardın da. Kalbimiz çok kırıldı, ama kimseyi kırmamak için kırıldık. İyi ki anılarınla bizimsin, başkasının değil.
Senin için, kendime ve herkese yazdığım o cümleyle kapatayım kapılarını cümlelerimin;
Sevin,sevilin.❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçarı Aşk (THB-2)
RomansAden Lina, babasından aldığı neşesi, annesinden aldığı sivri dili, daima havada gezen burnu ve her insanda etki bırakan badem gözleriyle tam bir 'plaza kızı'ydı. Adriana Lima'nın türkçe versiyonuydu. Beyaz atına veyahut fiyakalı bir arabaya binen pr...