4.5: "Aşk Her Şeyi Affeder Mi?"

8.4K 744 355
                                    


Yorum yapmayı (MUTLAKA) , yıldızlamayı -severseniz- unutmayın. Keyifli okumalar 😘😘😘

3.GÖZ
Aden, aynadan dudaklarına sürdüğü kırmızı rujun duruşunu inceledi ve serçe parmağıyla milimlik taşan kısmı düzelterek geri çekildi. Üzerinde hoş, beyaz bir gömlek, altında da hamile göbeğini daha az belli eden kalem etek ikilisi günü kurtaracaktı. Birkaç takı ve ayağına geçirdiği kırmızı stilettolar, kombini bir üst seviyeye taşımıştı.

Bugün gergin olmasının nedenlerinden biri olan adam, ofisine girdiğinde tek kaşını kaldırarak ona çevirdi vücudunu.

-Lina'm, toplantıya girmeden sizi göreyim dedim." Ediz'i gözlerini kısarak inceledi ve kollarını göğsünde kavuştururken, mırıldandı.

-Hım...İnanayım mı?" Onun imalarına yaklaşık bir haftadır maruz kalan adam bu lafa aldırmadı, elindeki dosyaları bırakıp yanına gitti ve ellerini kızın karnına yaslayarak eğildi.

-Babacığım, nasılsınız?" Sanki cevap vereceklermiş gibi konuşurdu Ediz ve onların duyacağına inancı tamdı, üstelik bu ondan hiç beklenmeyecek tam Aden'den beklenecek bir durum olsa bile...

Ona karşı yumuşak yüzünü göstermek istemedi Lina ama... Kahretsin, Ediz dudaklarını karnına bastırınca istemeden sırıttı ve parmaklarını onun saçlarına soktu.

-İyiler, şuan gayet iyiler. Ama toplantıdan sonra annelerinin cinleri tepesine çıkarsa bilemiyorum." Çömeldiğini yerden kalktı adam ve sıkıntılı bir şekilde iç çekerken, kızın beline sardı ellerini.

-Bebeğim, seni üzecek hiçbir şey yapmam." (Aha, bu cümleyi söyleyen bir başrol erkeğin hata yapma oranı %99.9 hadi bakalım..) Onun kollarını kavradı Lina elleriyle, delikanlı yüzünü iyice yaklaştırmıştı ve bu her an rujunu dağıtacak bir öpüşmeyi başlatacak havası veriyordu.

Özellikle söz konusu Ediz ve Aden'e karşı bitmek bilmeyen arzusuysa, o hava çok keskindi, her türlü şekilde solunabilirdi.

-O zaman neden bu ihaleye giriyorsun? Ediz... Babamın ve amcamın çok önemsediğini biliyorsun. Üstelik bunun bir meydan okuma için yapıldığı çok belli, sürtüşme için yapıyor patronun." Bu cümleleri, onun derin bir nefes vererek geri çekilmesine neden oldu.

O sarılmayınca kolları çıplak kalmış gibi kendisine sarıldı kızın. Aralarına girmesini istemiyordu hiçbir işin ama o adamın amacının, babasıyla amcasının söylediği gibi olduğuna emindi. Ediz bunu neden göremiyordu?

-Lina, babanla amcanı tutmanı anlıyorum. Ama bu ihale bizim şirketimiz için de oldukça önemli. Üzgünüm ama eşimin babasının şirketi diye kıyak geçmeyeceğim." Kaşlarını çattı kız, sanki öyle demişti! Onun tek istediği bu ihalede mimar olarak Ediz'in ortaya koyulmamasıydı.

Ama şirketin en iyi genç mimarları masadaydı.

Devranlardan Aden Lina Devran, onlardan Ediz Altınorak.

-Babamla amcamı tutmuyorum. Onların haklı olduğunu biliyorum. Sana kıyak geç de demedim!" Telefonu çaldığında, bir şey söylemek için dudaklarını aralayan adamın kalp kırıcı bir şey söyleyeceğini hissederek -bu sadece annelikten gelen bir şey değildi Ediz'i çok iyi çözmüştü sinirlendiği an sağ kaşı kalkıyor daha hızlı nefes alıyordu- elini kaldırdı. "Her neyse. Toplantıda görüşürüz Altınorak." Gelen arama babasındandı, tam yeşil simgeye basıp kaydırırken Ediz kapıya doğru yürüdü ve başını çevirdi omzu üzerinden.

-Siktir etmenizi de evde görüşürüz, Devran Altınorak!" Cam kapıyı hışımla açıp, çıktığında dolan gözlerini kırpıştırdı Aden ve babasının aramasını yanıtladı.

Uçarı Aşk (THB-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin