3.1: "Sırılsıklam Aşık?"

15.3K 1K 346
                                    

Bu bölüm,

@demelenere

@lazygirl-x

@mrvegrgn

@bilgnnn

Adlı okurlarıma ithaf edilmiştir. Kırıkların biraz toparlandığı bir bölüm oldu. Umarım seversiniz!

Yorumlarınızı okuyorum, genellikle farklı ithaflar vermeye çalışıyorum. (Ama final ithafları belirli kişilere, sürekli yapanlara verilecektir.) hepinizi kucaklıyorum! Çok öptüm, çok seviyorum sizi, keyifli okumalar 😘😘😘

3.GÖZ
Devran Yalısı'nın kapısından içeri girdi Ediz, ellerini yıkadıktan hemen sonra kafasının dağılması için -ki beyninden vurulsa dağılmazdı- Nesrin teyzesine sofra kurmasında yardım etti. Sonunda aileye yaraşır bir sofra kurulduğunda, salonda Savaşla konuşan babasının yanına yürüdü.

-Çok teşekkür ediyorum misafirperverliğiniz için. Ama herkes evinde olsun, demiyorum ki evinizi yadırgadım. Allah'a şükür bir eksiğimiz, sıkıntımız olmadı." Gülümsedi Savaş da adamın söylediklerine. Gerçekten de Ediz iyi yetişmişse, sebebi Sinandı.

Oğluna bakışlarındaki yoğun sevgi, ona bir kere bile el kaldırmayışı, yine de bir şeye "Olmaz oğlum." Dediğinde Ediz'in lafını dinleyişi... Her şeyini vermişti böyle güzel yetişmesi için.

Eh, bir kadınlara nasıl kibar davranması gerektiğini öğretememişti. Onu da saygılı davranarak idare ediyordu neyse ki!

Arada(!) öküzlükleri vardı, ama kadını kollamayı, sonsuz saygıyı annesinin ölüsü hatrına kafasına kazıya kazıya, seve seve öğrenmişti.

-İnsanın evi gibi olmaz hiçbir yer. Anlıyorum sizi. Tedaviniz çok iyiye gider umarım." Ediz'e baktı sonra. Derin bir nefes alırken, kendini sadece yeğenine değil, ona karşı da kötü hissediyordu.

-Hadi yemeğe geçelim!" Dedi Bade, Savaş'ın omuzlarına ellerini koyarak. Adam ellerini çekmesine izin vermedi ve boynunun önünde birleştirip, Bade'nin ağırlığını sırtına alarak masaya ilerledi.

-Babam nerede?" Tabağını tepeleme dolduran ve bu olayda iştahını kaybetmeyen tek insan Tunaydı tabii soruyu soran.

-Adenle beraberler. Baba-kız günü yapacaklar." Savaşla göz göze geldiğinde sıkıntıyla iç çekti genç adam. Evet iştahı kesilmemişti, çünkü öğrendiği bir şey varsa o da kendi güçsüzlüğünün başkasına güç olamayacağıydı. Şimdi yemeğini yiyecek, kız kardeşinin gönlünü almak için elinden gelen her şeyi yapacaktı.

Belki, Twerk bile!

Tamam, o kadarını yapamazdı. Kalçaları iyi olmadığından değil, boyu uzun olduğundan yakışmayacağı için...

-Rüzgar, oğlum limon suyunu uzatır mısın?" Sinan Bey, Rüzgar tarafından uzatılan şişeyi tebessümle alırken herkes kendi arasında konuşmaya başladı.

Tutku geçen gün otobüste onu taciz etti diye çantayla dövdüğü adamı Kavinle Sinan Bey'e anlatırken; Tuna, yengesi, kuzeni ve amcasına tabii ki gittikçe kötüleşen ekonomiyi değil Amerika'yı dar ettiği Jared'ı anlatıyordu. Elvin ve Aras, Filiz Devran'ın anlattığı bir çocukluk anısını dinliyordu.

Bu sırada Edizle Rüzgar göz göze geldi.

Aden öğrenmişti her şeyi. Adenle konuşulmuştu.

Uçarı Aşk (THB-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin