Bu bölüm,
@bulamadimbeybisi (iyi ki iyi ki doğmuşsun güzellik, yazdıklarımın kat kat fazlası aşkı, huzuru ve mutluluğu nasip etsin yeni yaşın. Sağlıklı, huzurlu nice kabul gören mumlara!)
@kitapgibisevenkız
@cokkonusankiz34
Okurlarıma ithaf edilmiştir. Yorumlarınız için çoooook ama çooook teşekkür ederim. Dediğim gibi her bölüm farklı kişiler seçmeye çalışıyorum. Gerekli gereksiz düşünmeden bu bölüm yoruma abanın. Okuması en az bölüm yazmak kadar keyifli oluyor. Keyifli okumalar 😘😘😘
Aden Lina Devran'dan
Salonda, ölüm sessizliği vardı.
Kimseden çıt çıkmıyordu. Ağlamam, beş dakika önce anca sonlanabilmişti.
Bu süreçte Eva'dan halâ haber alamadığımız, üstelik kaçıranlar da aramadığı için Rüzgar iki kere sinir harbi geçirmişti.
İyi değildi. Değildik.
Kapı açıldığında, amcamla babamdır umuduyla ayaklanıp salon kapısına koşturdum. Tuna, omzuna astığı spor çantasıyla kapıdan girdi. Yüzümdeki ifade ve büyük ihtimalle kızaran gözlerime bakınca, kaşlarını çatıp, çantasını girişe fırlatarak ayakkabılarını hızla değiştirdi. Yanıma koşar adımlarla gelip, yüzümü elleri arasına aldı. Salondan içeri girdiği an herkes ona dönmüştü.
Belki öğrenmemesi onun için, hastalığı düşünülürse, daha iyi olurdu.
Ama maalesef öğrenecekti.
-Güzelim, ne oldu? Neden ağlıyorsun? O Ediz mi bir şey dedi? Üzülme sen, ben onun kemiklerini kırarım." Salondakilere göz gezdirince ve Petek teyzemin ağladığını görünce, olayları kavramaya başladı. Edizle alakası olmadığını da anladı.
O an kapkara zihnimde, ismi bir acil çıkış kapısı gibi yanıp söndü.
Ediz.
Sahi, canını sevdiğim, neredeydi acaba? Ona çok ihtiyacım vardı. Tam şuan bana sarılmalı, dua etmeliydi.
Çok şey çekmişti Ediz. Dediğine göre Allah sevdiği kullarına dert verirdi, bu durumda Allah Ediz'i seviyordu. Belki o dua ederse kabul olurdu? Sahi, belki bunları yaşadığım için ben de sevgili kuluydum.
Kafam allak bullaktı.
Amcamı merak ediyordum. Babamın ne yaptığını merak ediyordum. Eva'nın nasıl bir halde olduğunu, kimlerin kaçırdığını...
En çok da bunların üst üste gelmesine neden olan kişiyi...
Tuna'nın gözü açık kalan televizyona kayarken, son dakika haberiyle, çatılan kaşları dümdüz bir hal aldı.
"Ünlü iş adamı Savaş Devran, sebebini öğrenemediğimiz bir nedenden dolayı gözaltına alındı. Avukatı ve kardeşi Acar Devran hiçbir açıklama yapmazken, olayın ne olduğu sevenleri tarafından merak ediliyor. Bazıları yapılanın yolsuzluk olduğunu düşünürken, bazıları cinayet olduğunu savunuyor. Biz de açıklama için burada bekliyoruz."
-Bu ne lan?!?" Tuna elini kaldırıp televizyonun yanına giderken, öfkelendiğinde çıkan boyun damarları yine kendini belli etti. "AMCAMIN ORADA NE İŞİ VAR?!? BEN GİDİYORUM." Önüne çıkan annemdi. Elini, Tuna'nın göğsüne koydu.
-Otur Tuna. Senin sinirinle karşılaşırlarsa, dedikodular büyür. Bir de seninle uğraşmayalım." Gözü, koltukta oturan, öfkelendiği için parmaklarıyla ritim tutan Rüzgar'a kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçarı Aşk (THB-2)
RomanceAden Lina, babasından aldığı neşesi, annesinden aldığı sivri dili, daima havada gezen burnu ve her insanda etki bırakan badem gözleriyle tam bir 'plaza kızı'ydı. Adriana Lima'nın türkçe versiyonuydu. Beyaz atına veyahut fiyakalı bir arabaya binen pr...