3.GÖZ
Kapısı çaldığında başını ovuşturarak tavanı izlemeye devam etti Aden. Neyse ki haftasonuydu ve dershanesi bugün yoktu.-Gel..." dedi halsiz bir şekilde. Kapı açıldı ve aralıktan iki baş uzandı.
Rüzgar ve Tuna.
Aden gülümseyerek yatakta doğruldu. Gözlerini ovuşturup, bileğindeki tokayla topuz yaptı tepesinden. Rüzgar'ın elinde bir kahvaltı tepsisi, Tuna'nın elinde de bir vazo içinde bembeyaz güller vardı.
-Günaydın Aden Hanımlar, nasılsınız efendim?" Genç kız, kucağındaki tepsiye gülümseyerek baktı.
-İyiyim, çok teşekkür ederim." Kafasına Rüzgar'dan bir öpücük konarken, Tuna'nın getirdiği çiçeklere dokundu. Beyaz güllere...
-Çok güzeller."
-Senin gibi..." göz kırpan Tuna'ya kıkırdayarak, tabaktaki salatalığı ağzına attı.
-Dün neler oldu, niye kötüydün sen?" Dedi Tuna. Gözlerini kaçırırken, Rüzgarla göz göze geldi Aden. Onlardan bir şey saklayamazdı. Aynı rahmi paylaşmış, aynı gün doğmuş, yan yana beşiklerde uyumuşlardı. Gözünü onlarla açmış, onlarla kapamıştı yıllardır.
-Ben dün birini görmek istedim.." dedi isim vermeden. Rüzgar anladığından tepkisiz kaldı ama Tuna'nın kaşları çatılmıştı bile. "Sonra onu görmeye gittim..."
-Kim lan o puşt? Sen Rüzgar'ı görmeye gitmedin mi kızım?!" Tuna'ya uyaran bir şekilde bakan Rüzgarla sakinleşmek için dudaklarını birbirine bastırdı genç adam. Kızın yatağına, ayak ucuna oturup sustu. Dirseklerini dizlerine yasladı.
-İşte onu görmek istedim...Ama başka bir kızla oturuyordu." Rüzgar'ın bakışları değişti. Nur'u kıskanmış olabilir miydi Aden? Ediz'in kuzenini?
-Vay anasını..."
-Kuzeniydi." Dedi Rüzgar sessizce. "O kız, kuzeniydi." Tuna'nın sinirleri tepesine çıkmıştı bile.
-Ulan alnımda gavat mı yazıyor, niye benim haberim yok?! KİM O DALYARRAK!" Aden şokta olduğundan cevap bile veremedi Tuna'ya.
Rüzgar, Aden'i bildiğinden az çok olanları anlamıştı. Büyük ihtimalle Aden kızla Ediz'i görünce kıskanmış, öfkesini tıpkı babası gibi yanlış bir şekilde kız üzerinden kusmuştu.
-Sakin ol. Bir şey olduğu yok, ben biliyorum. Konuşuruz..." dedi Rüzgar, Tuna'ya dönerek. Genç, sakinleşip tekrar eski yerine oturdu.
-Ee bu kadar mı? Sonra Rüzgar'ı gördün ve eve mi geldin?" Dedi Tuna.
Aden, hiçbir şey söylemeden çekip gidecekti öyle mi? Rüzgar istemeden güldü. Aden elleriyle oynarken kaçamak bir bakış attı ikisine.
-Kızın dış görünüşünü yargıladım. Kenar mahalle kızı, varoş dedim ve kötü laflar kullandım." Yüzünü kapattı elleriyle. "Allah'ım ne yaptım ben?" Erkekler birbirine baktılar. Tuna'nın kaşları deminkinden daha derin bir kavisle çatıldı.
-Ben çıktığım zaman dalga geçtiğin beyinsiz, gerzek, giydikleri elbiselerin etiket fiyatı kadar etmeyen kızlar gibi davrandın yani? Bence o çocuğu unut." Ayağa kalkıp, ellerini pantolonuna sürttü. "Biri benim kuzenim hakkında böyle konuşsa, kraliçe bile olsa yüzüne bakmam. Gerçi o kadar bile konuşturmam, bırakır giderim."
-Ama...ama ben kuzeni olduğunu bilmiyordum ki!" Aden'in dolan gözleriyle içi burkulsa da sert ağabey rolünü takınan taraf hep Tunaydı. Rüzgar, ona kıyasla daha çok tampon görevi görüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçarı Aşk (THB-2)
Roman d'amourAden Lina, babasından aldığı neşesi, annesinden aldığı sivri dili, daima havada gezen burnu ve her insanda etki bırakan badem gözleriyle tam bir 'plaza kızı'ydı. Adriana Lima'nın türkçe versiyonuydu. Beyaz atına veyahut fiyakalı bir arabaya binen pr...