Multimedya;
Bölüm Sonunda Yıldıza Basmayı Unutmayın. Finale 1 Kala, Güzel Yıldızlayalım Şu Bölümleri.Keyifli Okumalar. 🌟
3.GÖZ
-Adeen! Kalk hadi. Kalk, kahvaltı yapıp acilen hazırlıklara başlaman lazım. Kızım banyon bile 2 saat sürüyor kalksana!" Kavin'in, narin poposuna batırdığı uzun parmağını kırmamak için çok zor tuttu kendini Aden.
-Siktir git Kaviin..." dedi yastığının altında mırıldanarak. Sonra poposunu kaşıyarak başını iyice yastığının altına gömdü. "Defolun! Ben uyuycam..."
-Kızım uyumanın sırası mı hadii!" Bu sefer Ece kolundan çekince başını yastığın altından çıkardı ve at kuyruğunun her yerinden çıkmış tiftik tiftik saçları, öfke dolu gözleriyle kızlara baktı.
-DEFOLUN BEEEE!!!!" Komidininden pembe çalar saatini onlara fırlattığı ve Ece de tuttuğu esnada, saat de geceden kurduğu gibi çalmaya başlamıştı. Bu sırada odaya Filiz Devran girdi ağır adımlarla. Zamanında sarı olan, uzun beyaz saçları topuz yapılmış, taş işlemeli bastonuyla Aden'in başına gelmişti. O geldiği anda, kızlar sesini kesip kadına devretti bu olayı.
-Adenciğim, alarmın çaldı. Kalksana." Kızın gözleri saniyesinde açılırken, babaannesi yere bastonuyla iki vere vurdu. "Lina'm, anneni uğraştırma." Anında yataktan çıkıp ellerini yumruk yaparak, gözlerindeki çapakları temizledi ve hazır ol pozisyonunda durarak baş salladı.
-Emredersiniz Orgeneralim!" Ona gülerek, yanağını okşadı kadın.
-Cadı seni cadı... Huysuz gelin." Arkasını dönerek odadan çıkan kadın, kapıdan gittiği anda kendini yine sırtüstü yatağa bıraktı kız.
-Ay çok uykum var göz kapaklarımı bantla alnıma çekin, please."
-Ya da göz kapağınla göz altının arasına bir toplu iğne yeterli. Gözünün içine peynir koyup, fare getirmeme ne dersin?" Sonunda gözlerindeki uyku tozlarını atıp gözlerini açtı Aden. Tutku kendisine dik dik bakarken huysuzca, pijaması sıyrılarak göbeğini açacak kadar gerinip, söylendi.
-Sadist misin kızım sen?" Elindeki kırmızı dekolteli elbiseyi, işaret ve baş parmağıyla tutup, çöpmüş gibi iğrenerek baktı Tutku.
-Görünüşe göre mazoşistim." Onun bu ifadesine Kavin ve Ece kıkırdarken, ablası yataktan kalkıp poposunu kaşıya kaşıya lavaboya giderken göz devirdi.
-Senin güzel olma fobin var, ama merak etme." Elini kapı pervazına yaslayıp banyoya girmeden önce sinsice gülümsedi. "Ablan seni bir ateş parçası yapacak. Aslan parçası değil!" Poposuna atılan terlikten son dakika kurtulurken, banyodaki aynadan yüzüne baktı.
Artık Aden Lina Devran değildi.
Artık bugün düğünü olan bir Aden Lina Devrandı.
Ellerini makas gibi yapıp gözlerinin önünden geçirerek, iki dakikalık deli sabah dansını yaptı. Evet, işte şimdi güne hazırdı.
•••
Altına giydiği kot şort ve belini açıkta bırakan tişörtüyle sofraya geldiğinde masanın çoktan kurulmuş olduğunu gördü genç kız. Hatta Aras ve Tuna çoktan yemeğe başlamıştı. Normalde ilk başlayan babası olurdu ama bugüne özel, tabağındaki peyniri cinayet işler gibi ezmekle meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçarı Aşk (THB-2)
RomanceAden Lina, babasından aldığı neşesi, annesinden aldığı sivri dili, daima havada gezen burnu ve her insanda etki bırakan badem gözleriyle tam bir 'plaza kızı'ydı. Adriana Lima'nın türkçe versiyonuydu. Beyaz atına veyahut fiyakalı bir arabaya binen pr...