Multimedya;
3.GÖZ-Aşkta dertler katmeer katmeeer!" Bel kıvıran iki kadın kalça kenarlarını birbirilerininkine vurarak devam ettiler. "Dertlenirsem hak ver hak ver, şeytan diyoor yool verrr, son verrrr...."
-OFF YETER!" Tuna'nın müziği kapatmasıyla, şortlarına sıkıştırdıkları camsil ve ellerindeki temizlik beziyle beraber kombin yaptıkları tiftik saçlarıyla, genç adama döndüler.
-YAAAAAAA!!!! AÇSANAAAA!!!!" Bağıran ikiliye karşı, eline aldığı iki yastığı iki yandan kulaklarına bastırdı.
-Allah'ım deliriceeem!!! Ya sabır! Kafa lan bu kafa!!!" Gece onlarda kalıyordu ve Eceyle de neyse ki Deniz Asu Devran sayesinde kına alışverişi esnasında sık sık konuşmuştu. Düğününe birkaç gün kalan üçüzüyle uğraşmak yetmiyormuş gibi, bir de halası gelmişti başına! Evet, harika!
-Kime diyorum ya!" Sırtında bez şaklayınca kulaklarını açıp, ona vuran halasına döndü. "Açsana şarkımızı!"
-Hala şarkı kaç yılında kaldı! Allah aşkına salın bi' kafamı sik..." yüzüne camsil sıkılınca susmak zorunda kaldı. Asu bir anda kendini koltuk kısmından kaydırarak sırtına doğru ağırlığını verince iki büklüm olmadan, koltukla kendisi arasında sıkıştırdı kadını.
-Sus yahuu! Ne çok konuştun!" Kumandayı alıp şarkıyı tekrar açtı ve geri yaslandığı gibi zıplayarak ayağa kalktı. Aden, düğün günü yaklaştığı için çok heyecanlıydı aynı zamanda stresliydi. Bu yüzden temizlik yaparak halasıyla bir bakıma stresini atıyordu.
-Oyun oynarken arkada katmer katmer şarkısı çalıyor. Ev ev değil, akıl hastanesi!" Tuna'ya aldırmadan ikili dans ederken, genç adama ikinci darbe annesi Elvin'den geldi.
-Tuna, hadi kalk camları sil bebeğim. Hadi." Elindeki oyun konsoluyla annesine dönen gencin ela gözlerinde büyük bir yalvarma oluştu.
-Anne hayır yaa...." sırtını koltuğa yaslarken, Gece'nin kolundan tutarak salona sokan Rüzgar'ı gösterdi konsolun ucuyla. "Aha! O silsin. Zaten 2 metre boyu var! Hatta direkt bezlerden bir tişört yap giyip sürtünsün it!" Rüzgar, ona bir bakış atmak dışında cevap vermezken Elvin oğlunun iri elinden iki eliyle tutarak çekiştirdi.
-Kalk hadi kalk! Babası kılıklı. İkiniz de tüm işleri Rüzgar'a kilitliyorsunuz."
-Hiç de bile..." inkar eden gencin lafının üzerine içeri giren Acar onları geçip, elindeki laptopu oğluna uzattı.
-Rüzgar, şu bilgisayarın ekranı bir garip oldu baksana iki dakika..." Elvin alaylı bir gülüşle Tuna'ya bakarken, annesi için kalkmak durumunda kaldı genç.
Aden, bu sırada cebinde titreyen telefondaki mesajı okuyordu.
Ediz'im: "Ne yapıyorsun güzelim?" Cevap vermek yerine köşedeki deterjanlı su dolu kovayı çekip attı genç kız. Cevap bir dakika sonra gelmişti.
Ediz'im: "Eline de yakışmazmış :)" Bu bir bakıma iltifattı ve sırıtarak yazmadan edemedi Lina.
Lina: "Stres atıyorum :)" Halası da ekrana gözlerini dikerken, mesajları ona açık açık gösterdi kız.
Ediz'im: "Ne stresi? Rahat ol Lina'm."
Lina: "Demesi kolay dingil."
Lina: "Özür dilerim halam yazdı :("
Ediz'im: "Selam söyle, ellerinden öpüyorum."
Lina: "Yanaklarından* diyecektin sanırım 😳❤️"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçarı Aşk (THB-2)
RomanceAden Lina, babasından aldığı neşesi, annesinden aldığı sivri dili, daima havada gezen burnu ve her insanda etki bırakan badem gözleriyle tam bir 'plaza kızı'ydı. Adriana Lima'nın türkçe versiyonuydu. Beyaz atına veyahut fiyakalı bir arabaya binen pr...