Csütörtök hajnalban azzal a tudattal szálltam fel Ash oldalán a Missouriba tartó gépre, hogy Los Angelesbe már egyedül fogok visszatérni. A férfi ismét megérezte a szorongásomat, és felszállás után rögtön átkarolt.
- Élvezzük ki ezt a hétvégét, rendben?
Némán bólintottam és hagytam, hogy a hátunk mögött ülők szeme láttára vonjon magához egy, a kelleténél szenvedélyesebb csókra.
A kora délelőtti időpont ellenére Ashley nagyszülei birtokának minden apró sarka megtelt emberekkel – nagynénikkel, nagybácsikkal, unokatestvérekkel. Megilletődve pillantottam fel a férfira, aki széles mosollyal intett a karám mellett álldogáló csoportnak. A többiek a pajta körül szorgoskodtak, asztalokat és székeket cipeltek be. A ház túl kicsi lett volna ennyi embernek, ezért az egész napos programot és az esti vacsorát áttelepítették a régi melléképületbe és környékére.
- Te félsz? - mosolygott rám a férfi hosszú szempillái alól.
- Nem félek. Csak nem számítottam ennyi emberre.
- Anya és apa egész családja itt van – magyarázta, miközben átkarolta a vállamat és a tornácra sétáltunk. – Lia elhintette itt-ott, hogy hazajövök hálaadásra. Na jó, igazából szerintem ő hívott össze mindenkit.
- Mint régen – jelent meg a hátunk mögött a nő, hogy szorosan öleljen át mindkettőnket. – Annyira örülök, hogy itt vagytok. Neked különösen. Sajnálom, hogy ilyen hülye volt ez a barom – suttogta a fülembe úgy, hogy Ash még éppen meghallja.
- Felvisszük a cuccokat, aztán jövünk – mutatta fel Ashley a kezében tartott táskát, majd észrevétlenül az emeletre vezető lépcső felé surrantunk.
Sikertelenül próbáltunk osonni, ugyanis Mrs. Purdy szokás szerint a lépcső melletti konyhában sürgölődött. Ahogy megcsapta az orromat a sütőtök illata, a gyomrom halkan morogni kezdett. Bár nem igazán tudtam teljesen azonosulni a hálaadással, hiszen nem voltam törzsgyökeres amerikai, egy dolgot imádtam benne: enni. Az elmúlt két évben a hosszúhétvégét Nick házában töltöttem, és Mrs. Craw főztjét pusztítottam a gyerekeikkel karöltve addig, amíg már szinte gurulva közlekedtünk a házban.
- Ashley Purdy! Nem szégyelled magad? Nagyanyádnak már nem is kell köszönni? – jelent meg az ajtóban Ash nagymamája, az elmaradhatatlan konyharuhával a kezében.
- Akartam köszönni, csak... - magamban mosolyogva figyeltem a felnőtt férfit, aki fülét-farkát behúzva állt Mrs. Purdy előtt.
- Pont köszönni indultunk – segítettem ki az idegesen a tarkóját vakaró Ashleyt, aki egy hálás mosolyt küldött felém.
- Drágám, annyira örülök neked. Azt hittük, hogy már... Nem normális ez a gyerek, bocsáss meg neki. Meg nekünk is.
Mrs. Purdy csontropogtatóan ölelt magához percekig, amit én hálásan viszonoztam. Mosolyogva simogattam az asszony hátát, mialatt bocsánatkérések ezreit záporozta rám.
YOU ARE READING
Nothing In The Cage Of My Ribcage
FanfictionNő és férfi. Titkok. Vágyak. Zene. Száguldás. Ashley Purdy fanfction. Két ember, akik kívülről egymásnak szöges ellentétei. A személyiségük mint a tűz és a víz. Mégis egy valami közös bennük: tele vannak titkokkal. Kisülhet ebből bármi jó is? Ashle...