🔞Chapter 45🔞

423 20 28
                                    

Az eleje ismét 🔞 (meg úgy az egész tök nyálas romantikus, vödröt készítsetek a telefonok/tabletek/gépek alá!)

Teljesen más volt azon a reggelen Ashley mellett ébredni, mint az eddigi két hónap alatt bármikor. Egymásba és a fehér paplanba gabalyodva értek a felkelő nap első sugarai. Óvatosan átlestem a vállam fölött: az Eiffel torony álmos ködbe burkolózva őrizte az alatta elterülő várost. Mosolyogva fordultam vissza a mellettem alvó férfi felé. A takaró éppen, hogy elfedte a csípőjét, ahogy az enyémet is. Meztelen mellkasunk egymásnak nyomódott, de egy kicsit sem volt kényelmetlen. Szorosan vont magához a derekamnál átkarolva, a bőrünk a lehető legnagyobb felületen érintkezett egymással. Ashley lélegzete cirógatta a bőrömet és meglengette a kusza hajszálaimat. Felgyorsult szívveréssel emlékeztem vissza az előző éjjelre.

Lehunyt szemmel, a csípőmbe markolva hatolt belém, hogy a következő másodpercben újra a tekintetembe fúrja a sajátját. Az arcomat simogatva csókolt meg, mikor zihálva gyorsított a tempón. Izgatottan suttogta a nevem, miközben az egyik mellembe markolt, hogy a másikat a szájával kényeztesse, majd visszatérjen a nyakamhoz. Elködösült tekintettel, apró izgalommal a gyomromban fordítottam a helyzetünkön, mire a pupillái még inkább kitágultak és erősebben kezdte markolni a fenekemet. Óvatosan kényszerített arra, hogy teljesen felegyenesedjek, majd simogatta végig a testemet, a nyakamtól addig a pontig, ahol egybeolvadtunk, majd visszafelé is, hosszabban elidőzve a derekamon és a melleimen.

- Annyira gyönyörű vagy... - reszelős hangon suttogott. A vér még gyorsabban kezdett száguldani a testemben. Hirtelen felült, egyik kezével a derekamat karolta át, a másikat a hátamon vezette fel, a tarkómat megtámasztva, a hajamba túrva suttogott a számba. – Csodálatos. Finom. Isteni.

- Ash... - távolodtam el tőle egy pillanatra.

Az ajkai enyhén szétnyíltak, ahogy kapkodta a levegőt. A mellkasa egyre gyorsabban emelkedett és süllyedt, mikor mélyebben magamba engedve őt előre toltam a csípőmet. Az ajkamon volt már... Nyögve csókoltam meg ismét, mire még erősebben kezdett szorítani és újra maga alá gyűrt, felgyorsítva a tempót. A fejem fölött összekulcsolt kezeinkkel ért el az élvezet első hulláma. A másodikat már a hátát markolva fogadtam, miközben Ashley hangosan, a nevemet nyögve borult rám és – félve attól, hogy esetleg még nem véd teljesen a fogamzásgátló – kihúzódva belőlem élvezett a bőrömre.

Fáradtan, de boldogan bújtam hozzá a mellkasához, miközben a vállamat cirógatta, csókolta és a bőrömre suttogta, mennyire boldog és csodálatos volt számára az együttlétünk. Félálomban kaptam fel a fejem az alig hallható suttogására. Valójában nem is voltam biztos benne, hogy nem álmodtam.

- Én is...

- Tessék?

- Semmi. Nem mondtam semmit – ingatta a fejét mosolyogva, majd újra csókolni kezdett. Az éjszaka még egyáltalán nem ért véget.

Belepirultam az emlékekbe, miközben a nyakához hajolva kezdtem keltegetni. Kéjesen morogva élvezte, ahogy az ajkaim a nyelvemmel kiegészülve végigszántják a finom, illatos bőrét, miközben egy kis darabot a fogaim közé csippentettem.

- Jó reggelt – vont magához egy hosszú, mély csókra a hajamba túrva.

- Neked is – vigyorogtam már alatta. A keze a derekamat elhagyva csúszott egyre lejjebb. Aprót sikkantva vettem tudomásul, hogy két ujja máris bennem jár.

 Aprót sikkantva vettem tudomásul, hogy két ujja máris bennem jár

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Nothing In The Cage Of My RibcageOnde histórias criam vida. Descubra agora