Vagy 16, vagy 18+! (Nem tudok dönteni, bocsánat :) )
Álmomban újra és újra átéltem az éjszaka eseményeit. Ahogy először a medence szélén simogattuk végig a másik testét, majd egymáshoz bújtunk a vízben. Mikor Ashley a parton fekve csókolta végig az egész testemet, később pedig a hálószobában ismételte meg a verandán történteket.
„Ashley finoman lerakott az ágyra, majd fölém mászott és újra a nyakamat kezdte csókolni. Lassan felemeltem a kezem és a hátát kezdtem simogatni. Egyre lejjebb haladtam, míg elértem a csípőjét. Óvatosan vezettem át a kezemet előre... A férfi viszont elkapta a csuklómat és kezeimet a fejem fölött fogta le, miközben lassan csóválni kezdte a fejét, ajkán féloldalas mosollyal.
- De Ashley... - tiltakoztam vágytól fűtött hangon. – Te is akarod...
- Nem akarom – suttogott. – Nem pusztán akarom, hanem megveszek minden érintésedért. De addig nem lehet, amíg nem végeztem a terápiáddal.
- A mimmel? – nevettem fel halkan.
- A terápiáddal – hajolt a fülemhez, meleg leheletével tovább izgatva. – Azt akarom, hogy tökéletes legyen az első alkalmunk. De ahhoz neked is meg kell tanulnod élvezni – finoman harapott a nyakamba.
- Legalább csókolj meg – szinte könyörögtem neki. Úgy éreztem, széttép a vágyakozás, ha nem kaphatok többet belőle.
- Még nem – csúszott lejjebb. – Tudtam, hogy majdnem elfér a tenyeremben – mormogott elégedetten, majd nyelvével járta be a melleimet.
- Miért nem? – emeltem fel a fejét az állánál fogva.
- Bízol már bennem? Elhiszed, hogy tényleg akarlak és nem csak pár éjszakára kellesz? Hogy úgy érzem, melletted, veled akarok lenni az egy hónap letelte után is? – nézett mélyen a szemembe. Csillogott a tekintete.
A torkomon akadt a szó. Mikor ujjaival belém hatolt, halk nyögés hagyta el az ajkaimat."
Hirtelen nyitottam ki a szemem. Először azt hittem, csak álom volt az egész, de a derekamra fonódó tetovált kar meggyőzött az ellenkezőjéről. Lassan megfordultam a férfi ölelésében, majd a mellkasához bújtam. Egy nap híján egy hete ismerkedtünk meg, de kezdtem úgy érezni, hogy lassan levegőt sem kapok nélküle. A gyomrom görcsbe rándult, a torkom összeszorult. Rettegtem. Kezdtem teljesen beleesni. Féltem beleszeretni. De úgy éreztem, készen állok boldogan a vesztembe rohanni. A magam köré épített falon javíthatatlan lyukak keletkeztek, amiket először sikertelenül próbáltam betömni, majd saját magam kezdtem tovább bontani. Lehet, hogy pont ezt akarja elérni? Hogy letegyem az álarcomat, és merjek előtte teljesen meztelen lenni? Ijedten döbbentem rá arra, hogy mi is Ashley célja. Engem akar, nem egy szerepet. Mert látja a felszín alatt a valódi énemet, nem csak azt a maszkot, amit magamra erőltetek. Könny szökött a szemembe. Lassan félresimítottam egy tincset az arcából és elkezdtem az ajkai felé közelíteni. Hirtelen felkaptam a fejemet, miután félúton a telefonja rezgése megakadályozott abban, hogy megcsókoljam.
- Ki az? – morogta, miközben fejét a mellkasomba fúrta.
- Megnézzem? – simogattam meg nevetve.
- Aha – bólogatott, továbbra is a melleim közé temetve az arcát. – Itt túl kényelmes, nem akarok megmozdulni.
Vigyorogva csóváltam meg a fejem és nyúltam a férfi oldalán lévő szekrényen csörgő telefonért.
- Andy – vettem a kezembe a készüléket és olvastam fel a képernyőn megjelenő nevet.
- Leszarom – vette el tőlem a mobilt és rakta vissza az eredeti helyére, továbbra is a dekoltázsomban tartva a fejét.
ESTÁS LEYENDO
Nothing In The Cage Of My Ribcage
FanficNő és férfi. Titkok. Vágyak. Zene. Száguldás. Ashley Purdy fanfction. Két ember, akik kívülről egymásnak szöges ellentétei. A személyiségük mint a tűz és a víz. Mégis egy valami közös bennük: tele vannak titkokkal. Kisülhet ebből bármi jó is? Ashle...