Chapter 51

230 21 64
                                    


Ashley-ék próbáján ülve még mindig nem hittem el a délelőtt történteket.

Az egész társaság az életéért küzdött reggeli közben az asztalnál ülve - kivéve természetesen Ash-t, akin a szokásosnál kicsit kócosabb haján kívül egyáltalán nem látszott, hogy az éjszaka folyamán megivott egy hordó whiskyt.

- Úgy érzem magam, mintha megint tinédzserek lennétek - nyomott anya Daniel és az én tenyerembe egy-egy szem aszpirint.

- Nekem mondod? Bár akkor nem viselt meg ennyire egy éjszaka - nyögtem fel és eloroztam Dan elől a maradék narancslevet, mire a bátyám nyüszítve kezdett árulkodni a szüleinknek.

- Inkább öt évesek - szólt ki apa az újság mögül. Danielt Ashley mentette meg, aki kivett a hűtőből még egy doboz üdítőt.

- Kösz - pillantott a testvérem rá, mielőtt lesújtóan hozzám fordult volna. - Ha már a saját testvérében sem bízhat az ember.

- Legközelebb majd gyorsabb leszel - vontam meg a vállam.

- Jól vagy? - pillantott Ash az éppen a fürdőszobából kicsoszogó Nicole felé. A nő megviselten dobta le magát a székre.

- Soha jobban.

- Anya, beteg vagy? - Noah aggódva mászott a nő ölébe.

- Nem, kicsim.

- Akkor miért hánytál?

Nicole válasz helyett csak egy gyilkos pillantást küldött Daniel és felém. Automatikusan csúsztunk lejjebb a széken.

Dannel nem is kívánhattunk volna jobb szülőket magunknak. Anyáék, hogy nagyjából ki tudjuk pihenni a másnaposságunkat, levitték az ikreket a tengerpartra, hogy ne minket nyúzzanak. Fél órával később Ashley karba tett kézzel szemlélte a bátyámat és engem a kanapén, mialatt Nicole ismét meglátogatta a fürdőszobát.

- Segíts - nyögtem fel Daniel súlya alatt, mikor az egyetlen bátyám úgy döntött, hogy engem használ párnának.

- Igen, szólj neki, hogy ne mocorogjon, mert csak felkavarodik a gyomrom - nyöszörgött Dan, egyre jobban rám tehénkedve.

- Na, gyere hercegnő - nyújtotta ki Ash a kezét, hogy kihúzzon a testvérem alól, aki nyögve vette tudomásul, hogy elhagyta a párnája. - Ideje készülődni.

- Hova?

- Mivel tegnap túl gyorsan sikerült berúgni, Inna a próba első negyed óráját kinevezte karácsonyozásnak... - magyarázta a férfi, miközben a hálószoba felé terelt.

A zuhany valamennyire csillapította a másnaposságomat és húsz perc múlva már felöltözve ültem az egyik bárszéken Ashley-re várva, aki a haját próbálta tökéletes állásúra belőni. Mivel Daniel is velünk akart jönni, de még nehezebben készült el, mint Ash, Nicole-lal kettesben maradtunk.

- Jól vagy?

- Aha.

- Figyelj, ne haragudj, ha tegnap este kicsit túllőttünk a célon. Nem akartunk rosszat, csak hogy egy kicsit elengedd magad...

Villant a tekintete, de a brit vére nem engedte, hogy kimutassa az igazi érzelmeit, ezért csak legyintett egyet. - Nincs semmi baj, megesik. Nekem se kellett volna annyit innom.

- Ash hogy a francban nincsen kész? - termett mellettünk az immáron teljesen friss és üde Daniel.

- Haj gondok - böktem a saját fejemre mosolyogva.

Nothing In The Cage Of My RibcageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin