Chapter 41

283 18 24
                                    

Továbbra is leesett állal bámultam az idegen autót, miközben az utasai kiszálltak belőle.

- Állítólag itt van Missouri legjobb bulija, még Los Angelesben is erről beszélnek – szállt ki nevetve a volán mögül Andy.

- Ash... - kezdtem volna a kérdést, hogy most mégis mi történik, de a férfi már nem várta meg. Nevetve köszöntötte két barátját és a feleségeiket.

- Szia – ölelt meg szorosan Inna, majd a nyomában Juliet. Még mindig nem tudtam megszólalni a döbbenettől, csak esetlenül karoltam át őket.

- Ugye hagytatok nekünk is vacsorát? – vigyorgott Jake, miközben kezet fogott Ashleyvel és hozzám lépett, hogy üdvözöljön.

- Még mi se ettünk, most értünk vissza – rázta meg a fejét Ashley, majd a ház felé tessékelte az egész társaságot.

Döbbenten mentem fel a tornácra, miközben mindenki nevetgélt körülöttem. Miért nem szólt Ash Andyék érkezéséről? Egyáltalán mit keresnek itt? Mi történik már megint? Mi van a hirtelen látogatás hátterében? Ködös fejjel léptem át végül a férfi szobájának küszöbét, majd léptem a szekrényhez, hogy elővegyem a kabátomat.

- Minden oké? – tette a kezét a vállamra Inna. A többiek az ajtóban és a szoba közepén álltak, Jake kivételével, aki az ágyon terpeszkedett, mondván, hogy kimerítette az út.

- Persze – erőltettem egy mosolyt magamra. – Csak meglepődtem, hogy itt vagytok.

- Nem szólt Ashley, hogy jövünk? – kerekedtek el a nő szemei, majd észbe kapva megrázta magát és újra kivillantotta a tökéletesen fehér fogsorát. – Meglepetés!

- Ez te vagy, Ash? – vett a kezébe egy fényképet Juliet a komód előtt állva.

- Akkor még aranyos volt – jelent meg a küszöbön Lia. – Ezer éve nem láttalak titeket.

Még mindig a nyitott szekrénynél állva bámultam a társaságot, miközben Ashley unokatestvére üdvözölte őket. Ezek szerint csak én nem tudtam a váratlan látogatókról.

- Kicsim, minden rendben van? – jött utánam a férfi a fürdőszobába és csukta be maga mögött az ajtót. Félre kellett vonulnom, hogy ne akadjak ki teljesen. Persze, örültem Innáéknak, hiszen ugyanúgy a barátaimnak tartottam őket, és már csak Ashley miatt is fontosak voltak a számomra, de nem tudtam hova tenni azt, hogy mindenki elfelejtett szólni az érkezésükről.

- Persze, minden oké – vettem a kezembe a szempillaspirálomat úgy, mint akinek konkrét célja volt az elvonulással. Ash persze újra átlátott rajtam, és a kezemből kivéve fordított maga felé.

- Haragszol, hogy nem szóltam?

- Nem, csak nem értem – ráztam meg a fejem. Igyekeztem kerülni a tekintetét, de nem hagyta. Az állam alá nyúlva emelte fel a fejem. – Ne érts félre, egyáltalán nincs ellenemre, hogy itt vannak. Csak nem tudom, miért. Furcsa ez az egész.

- Ugye nem hitted, hogy egyedül engedlek vissza Kaliforniába?

Egy ideje már nem volt a férfi közelében problémám azzal, hogy szóhoz jussak. Most viszont elakadt a szavam.

- Ash, erre...

- Vacsora, galambok! – kiabált be Lia a csukott ajtón, ezzel félbeszakítva engem.

- Később megbeszéljük, menjünk enni – nyomott egy gyors puszit a homlokomra, majd maga után húzva indult el a pajta felé.

- Később megbeszéljük, menjünk enni – nyomott egy gyors puszit a homlokomra, majd maga után húzva indult el a pajta felé

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Nothing In The Cage Of My RibcageOù les histoires vivent. Découvrez maintenant