Chapter 14

360 33 19
                                    

- Nagyon unatkozol? – simított végig Ash a hüvelykujjával az ajkamon. – Nem sokára végzünk.

- Egyáltalán nem – ráztam meg mosolyogva a fejem. – Kölcsönadod a kocsit? Beviszem a nagyidat a városba, elfogyott a cukor, és sütni szeretne.

- Egy angyal vagy. A nagyi meg egy tündér – puszilt nevetve a hajamba. – A szobámban a komód felső fiókjában van a kulcs meg a forgalmi.

- Köszi – álltam lábujjhegyre és nyomtam egy puszit az arcára, amit ő egy izzadt öleléssel jutalmazott. – Mire visszaérek, ugye letusolsz? – nevettem.

- Azzal megvárlak – kacsintott rám, majd miután elindultam vissza a ház felé, utánam kiáltott. – És óvatosan vezess!

- Nő vagyok, nem friss jogsis – fordultam hátra és nevetve nyújtottam rá a nyelvem.

Gyorsan felszaladtam az emeletre és a felső fiókban rögtön meg is találtam a kulcsot és a forgalmit. Már pont vissza akartam tolni, mikor megakadt a szemem valamin. Egy fényképen. Ashley és egy nő volt rajta. Hosszú szőke haj, hatalmas mellek, kemény combok, lapos has, kerek fenék. Ash ölében ült egy forrónadrágban, a férfi egyik kezével a combját, a másikkal a derekát tartotta. A fotós éppen egy csók előtti pillanatot kapott el. Elszorult a torkom, a gyomrom öklömnyire zsugorodott. Megmagyarázhatatlan érzés kerített hatalmába. Szívem szerint cafatokra téptem volna a képet, hogy aztán felgyújtsam és leengedjem a lefolyón. Egyértelműen féltékeny voltam. Dühösen dobtam vissza a képet oda, ahol találtam, és csaptam be a fiókot. Sarkon fordultam, hogy kimenjek a szobából, mire a saját tükörképemmel találtam szembe magam. Egyszerű, kicsit hullámos barna haj, zöldes beütésű szemek, de inkább azok is csak egyszerű barnák. Kissé csontos arc, a viszonylag alacsony termetemhez arányosan kicsi mellek és fenék, vékony derékkal és lábakkal. A képen látható lánynak a szöges ellentéte voltam. Ráfintorogtam a saját tükörképemre. Mit eszel rajtam, Ashley Purdy?

 Mit eszel rajtam, Ashley Purdy?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mrs. Purdyval gyorsan megjártuk a várost. Út közben megmutatatta, hova járt Ash iskolába, focizni és hol történt az első nagy berúgása, amikor a nagyapjának kellett hazarángatnia.

- És te? – nézett rám az asszony, mikor már visszafelé tartottunk. – Hol nőttél fel?

- Európában – mosolyodtam el halványan.

- A szüleid?

- Otthon élnek, szerencsére rendszeresen tudom őket látogatni. Idén karácsonykor pedig végre ők jönnek hozzám. Először lesznek Amerikában, a bátyámékkal és a két unokaöcsémmel – magam is csodálkoztam, mennyire könnyen árultam el Ash nagyijának olyan dolgokat, amikről az amerikai ismerőseim nagy része egyáltalán nem is tud.

- A nagyszüleid?

- Ők már nem élnek. Mind meghaltak évekkel ezelőtt – szorítottam meg kicsit a kormányt.

Nothing In The Cage Of My RibcageTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang