Boldog karácsonyt Nektek!
Ha Jake Pitts már egy ló látványától halálra rémült, el sem tudtam képzelni, mit érezhetett , mikor Sullivanben leparkoltunk egy rodeó pálya mellett.
- Most komolyan szívatsz, Purdy. Eddig azt hittem, hogy barátok vagyunk, de azt hiszem, át kell értékelnem a kapcsolatunkat.
- Nyugodj le, haver, nem neveztelek be. Még – csapott a még mindig döbbenten a kocsi mellett álló barátja vállára a volán mögül kiszálló Ashley.
- Nézz szembe a félelmeiddel és lépj át rajtuk – kapcsolódott be Andy is a gitáros heccelésébe.
- Köcsög vagy, Biersack.
- Megtennétek, hogy a következő pár órában ráharaptok egy szappanra? – szóltam rá a fiúkra felemelkedve, az autó felett átnézve.
- Bocs, anyu! – lépett hozzám Ashley és adott egy puszit az ismét vörösben pompázó arcomra.
- Köszönöm. Nem fogsz fázni? – guggoltam le ismét Rosie-hoz, hogy kiszedjem a gyerekülésből. A négy éves kislány hevesen rázta meg a két oldalra font, szőke copfjait.
Rose Ashley egyik unokahúga volt, Tiffany unokatestvérének kislánya. Tiff egyedülálló anya volt, nagyon fiatalon esett teherbe és a srác nem akarta vállalni a gyerekét. Három éven keresztül csak egy csekk jelezte havonta, hogy valahol még ép és egészséges. Egy évvel ezelőtt viszont újra megjelent Tiffany küszöbén, hogy végre felvegye a kapcsolatot Rosie-val. A kislány először vonakodott az idegen férfitól, viszont lassan felengedett és elkezdett kialakulni a kötelék köztük. Rose egyre jobban ragaszkodott az apjához, hiába volt az továbbra is megbízhatatlan. Eredetileg úgy volt, hogy a férfi hozza el a rodeóra a lányát, ezért Tiffany bevállalt egy beugrós munkát erre az időre. Rosie természetesen beleélte magát, hogy igazi cowboyokat fog látni, nem csak a nagybátyjai bohóckodását, ezért az édesanyja szinte sírva fakadt, mikor kapott egy telefont, hogy az apuka halaszthatatlan dolgokra hivatkozva lemondta az aznapi programot. Kétségbeesetten próbált megoldást keresni, mikor Ashleyvel belebotlottunk a konyhában. Szavak nélkül pillantottunk egymásra és egyszerre jelentettük ki, hogy velünk jön Rosie. A nő először vonakodott beleegyezni, de miután megnyugtattuk, hogy egyáltalán nem probléma, és Rose is imádja a nagybátyját, így biztosan mindannyian nagyon jól fogunk szórakozni, sírva köszönte meg nekünk és elszaladt átöltöztetni a kislányt.
- Na gyere, hercegnő – vette fel az ölébe Ashley a kislányt, majd a másik kezével az én derekamat átkarolva indult el a pálya felé.
Mosolyogva figyeltem a férfit, ahogy szeretetteljesen és gondoskodóan nézett Rosie-ra, miközben együtt nevetett vele a még mindig remegő Jake-en. Lélekmelengető látvány volt, ahogy a tetovált rock sztár tényleg királylányként kezeli a kislányt és minden kívánságát lesi. Egy pillanatra felrémlett előttem az álmom, amiben a közös gyerekünket vártam. Szégyenlősen sütöttem le a szemeimet, és néztem inkább a másik irányba, ahol Inna vigyorgott rám.
- Annyira cukik vagytok!
- Inna...
- El kéne gondolkodnotok a dolgon – kacsintott rám, majd a mellette sétáló Juliethez fordult. Andy valamivel mögöttünk lemaradva próbálta maga után ráncigálni Jake-et. – Ugye?
- Hogyne – nézett ránk a nő egy sötét pillantással, majd hátraarcot vágva inkább a férjéhez sietett. Inna kétségbeesett arccal eredt utána. Döbbenten bámultam a hűlt helyüket.
- Min kéne elgondolkodnunk? – zökkentett vissza a valóságba Ashley hangja.
- Semmin – ráztam meg mosolyogva a fejem. – Rosie, szeretnél egy kalapot?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nothing In The Cage Of My Ribcage
FanficNő és férfi. Titkok. Vágyak. Zene. Száguldás. Ashley Purdy fanfction. Két ember, akik kívülről egymásnak szöges ellentétei. A személyiségük mint a tűz és a víz. Mégis egy valami közös bennük: tele vannak titkokkal. Kisülhet ebből bármi jó is? Ashle...