Kihívás+Díj.

1.8K 85 18
                                    

Nagyon szépen köszönöm a kihívást AyoraFoxSenpai4444!❤
És nagyon-nagyon köszönöm a könyv első díját minmi03

Kihívás.

Kérdések-válaszok:

1. Hú, hát igazából hatalmas kedvencem nincsen, sok-sok könyvet imádok más-más íróktól.

2. Imádok. 7 éve röplabdázom..hét éve heti háromszor egy hatalmas teremben izzadok, de engem ez nagyon kikapcsol.

3. Ha a kettő közül kell választani inkább vígjáték, de őszintén szólva nem nézek filmeket, csak ha apukám, tesóm vagy a barátom rávesz.

4. Igen, szerencsére mindegyikkel megáldott a jó ég. A legjobb barátnőmet nevezem manageremnek😃

 A legjobb barátnőmet nevezem manageremnek😃

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

5. Hú, hát ősi kultúrák nem igazán fognak meg, de nem is utasítom vissza, ha Ázsiai, régi időbeli dolgokról tudhatok meg többet.

6. Buta kérdés. Kedvenc nincs, csak viselhető es viselhetetlen.

7. Rendkívül könnyen, de ettől független nem bízok meg azonnal bárkiben, és barátnak huzamosabb ideig nem is nevezem, max ismerősnek.

8. Amíg nincsenek velük a méhek igen😃

9. Szeretek, de nem tudok.

10. Az emberek nagyrészét. Ítélkezni tudnak csak mások felett, és azthinni, hogy ők jobbak valamivel, holott sokkal alább vannak.

Díj.

Nem győzöm elégszer megköszönni, szóval mégegyszer nagyon-nagyon köszönöm❤

10 tény:

1. Rendkívül feldobta ez a díj a napomat.

2. Nem tervezek holnapra semmit tanulni, elméletileg nem is kell.

3. Szeretem a Valaki c. könyvemet írni, és a hozzá érkező kommenteket is mindig érdeklődéssel olvasom, hiszen hasonló életszemléletről árulkodhat.

4. Sokszor nevetek kommenteken, bármely könyvemről legyen is szó.

5. Nem olyan régen szögbe tenyereltem, csodálatos élmény volt.

6. Bűnügyi technikus szeretnék lenni, és ez így most teljesedett ki bennem, és vált véglegessé, mint álom.

7. Vegyész osztályba járok, és elegem van a kémiából.
Ez teljesen normális..nem?😂

8. A legveszélyesebb dolog, amivel az évben "kísérleteztem" az inocserélt víz volt.

9. Az osztályom nem igazán nevezhető közösségnek, csak pár embernek akik a közösségről és annak fontosságáról papolnak.

10. Nem ítélek el semmilyen embert, csak a tetteiket.

Kérdések:

1. Szőkésbarna, de nem volt festetve és nem is tervezem.

2. Nem nézek animéket:/

3. Krimi, töménytelen mennyiségű krimi.

4. Jung Hoseok az UB-m. Egyszerűen leírhatatlanul szeretem őt. Akármit tesz vagy mond, nekem azzal csak segít.
Amikor nagyon mélyre kerültem ő vírusként fertőzött meg, és segített visszarázódni a mindennapjaimba, és emiatt nagyon-nagyon a szívemhez nőtt. Imádom őt, az egész bandával együtt, de mindannak ellenére, hogy nem feltétlen mondom tökéletesnek, őt imádom a legjobban, kinézetileg is és tulajdonságokban is.

5. Igen, szeretem őket nagyon, bár eleinte nem igazán csíptem őket. És nem tudok dönteni közöttük, egyszerűen aa, mindegyik.😃

6. Hehe, nem írja összesítve, de csak a Kpop mappában van 1231 db.😃

7. Igen, de sajnos tényleg abszolút nem tudok..

8. Sokáig vagyok fent de nagyon korán is kelek, és ha ezt már a szervezetem nem bírja, akkor van, hogy nyolckor beájulok.

9. Sajnos még nem jutottam el egyre sem. Pedig szerettem volna, de csóró vagyok, nyáron kezdek el először dolgozni.😃

10. Maszk, gyűrű. Kpopos cuccaim nem igen vannak, inkább ulzzang és Koreai.😃

Kérdéseim:

1. Olvasol itt valamit Wattpaden?
2. Telefonról vagy gépről/lapropról írsz?
3. Szeretsz enni?
4. Szereted a rózsaszín színt?
5. Szereted az ékszereket?
6. Rövid vagy hosszú hajad van?
7. Könnyen beszélgetsz idegenekkel?
8. Milyen nyelven tanulsz?
9. Szeretnél kimenni Magyarországgal szomszédos országokba?
10. Ahol élsz, ott melyik az a hely amit nem mutatnál meg egy túristának sem?

Kihívottjaim:

SanKookRiVane
VictoriaStyles9707
JustWantSing

Valaki (JiKook) /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora