Először is; nagyon köszönöm a 31,7K megtekintés számot, ezt elképzelni is lehetetlen szerintem. Egyrészt, nem is gondoltan volna, hogy egy ilyen témájú könyvbe ennyi ember belefog, és elolvassa, mert azért ez mégsem olyan felhőtlen hangulatú, mint az átlagos könyvek.
Egy két dolog, amit szeretnék megosztani veletek a könyv kapcsán:
1. Nagyon undorító világban élünk, ahol kirekesztenek embereket, azért mert más, ahol a beteg emberek ijesztőek és nevetségesen szánalmasaknak vannak titulálva, ahol a nem szokványos rossz, ez az egész átlagfelfogás adott ihletet arra, hogy ezt megírjam. Reménykedtem benne amikor elkezdtem, hogy lesz aki hasonlóan gondolkodik, mint én! ÉS IGEN, valóban lett olyan ember, és nem is kevés!!
2. A történetben ugyan Kook a főszereplő, de Jimin a leghangsúlyosabb karakter.
3. Jiminnek nem voltak hibái, nem voltak rossz gondolatai Kookkal kapcsolatban, mert ő volt az elfogadás szimbóluma.
4. Taehyung a gyógyulás eszköze volt, ő döbbentette rá Kookot arra, hogy ő maga hol tart és, elkezdett együttérezni Taeval, ki akarta őt rángatni a kezdetleges állapotból is.
5. Amikor Kook gondolkodott akkor a társadalmi rendszert és felfogást ócsárolta és nézte le. Mert valljuk be, igen fos világban élünk.
Amit ti tudni szeretnétek a könyvvel kapcsolatban:
1. Nem lesz második kötete a dolognak, ezt itt ennyivel lezártam, és a képzeletetekre bíztam egy-két dolgot.
2. Taehyung gyógyulás folyamata szándékosan nem lett leírva, mert neki Kook volt az inspirációja, csak ki lett segítve a mélységből, de egyedül vált boldog fiatallá ismét.
3. Taehyung és Kook kapcsolata sokaknak tűnt többnek a barátságnál, ami jó észrevétel. Ugyan nem voltak szerelmesek, de egy "bajbajutotton" segített egy másik "bajbajutott", ez mélyebb érzés a barátságnál.
Amit szeretném, ha tudnátok:
1. Ennek a könyvnek rendkívül sok üzenete van, mindenki maga döntse el, hogy számára mit jelentett ez az egész, nekem így, hogy ennyien olvastátok és véleményt fejtettetek ki, egy csoda volt.
2. Hirtelen pattant ki a fejemből, hogy szeretnék egy beteg emberről írni. A 'Sick' című egypercesben is beteg az egyik főszereplő (Namjoon) de az nem mentális betegség, mostanában vonz ez a téma.
3. Nincsen olyan hatalmas megtekintés szám, mint a boldog és szexuálitáson alapuló könyveken, de nekem ez a megtekintés szám a leghatalamasabb! Mert ez azt jelenti, hogy ennyien velem voltatok, és elolvastátok ezt az egészet, és hasonló véleményen vagytok velem. Egy ilyen negatív és sok témát érintő könyvet ennyien elolvastatok, wao!❤
4. Egy új könyvet kezdtem, Valótlan címmel, ugyan nem Jikook, hanem Taekook, de ha gondoljátok olvassatok bele, már csak a téma miatt.:)❤ fent van az első kettő rész illetve a prológusa. Ha már önpromó akkor Yoonmin 'Thief' című most futó könyvemet is javaslom, az is komoly témát dolgoz fel, de kicsit másképpen.
5. Talán azért is tartott ennyi ideig, míg ezt az egészet megírtam, mert nagyon a szívemhez nőtt ez a könyv és ti, a kommentjeitekkel. IMÁDTAM olvasni mindazt, amit hozzászóltok a témához, hihetetlenül jó és nyitott emberekre találtam bennetek❤
Azt hiszem, hogy hivatalosan is itt a vége. MINDENT köszönök nektek, a csodás gondolatokat, a kommenteket, az olvasást a folytonos támogatást, egyszóval tényleg mindenért hálás vagyok. Remélem a másik könyvnél találkozhatok veletek, és a gondolataitokkal.❤ ILLETVE egyszer, egy másik JiKook könyvben is szívesen találkozom veletek majd😉
NAGYON NAGYON SZERETLEK TITEKET!❤
Puszi.Ui: emlékezzetek erre a könyvre úgy, mint én, egy csodálatos kis kötelékként; köztetek és köztem.❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Valaki (JiKook) /BEFEJEZETT/
FanficKook mentális beteg, és egy hatalmas falat húz maga köré, hogy pszichopata énjét ne tudja kibontakoztatni. Szabadidejét az emberek megfigyelésével tölti, főleg szomszédjait ismeri eléggé, ámde egy nap a szemben lakó idős nénihez beköltözik egy fiata...