Epilógus

2.3K 256 82
                                    

-Tökéletes volt!- kitárt karokkal rohan felénk Hoseok nyomában a többiekkel akik csak bólogatva és őrülten vigyorogva helyeselnek.

Csak vigyorogva tárom ki karomat és magamat is meglepve engedem hogy megöleljen, illetve kezeimet egy pillanatra még hátára is teszem, de ennyi bőven elég is a közelségből, így finoman eltolom magamtól a testét.

-Imádtam!- tapsol vidáman Taehyung és Jimin nyakába ugrik, aki majdnem felborul a váratlan cselekedettől.

Meg kell hagyni, nagyon élveztem. Ahogy minden mozdulatot teljes összhangban és rendkívüli precizitással csináltunk immár sokadjára, ahogy a zene és a közönség csak eszköze volt a produkciónk és a rendkívül különleges kapcsolatunk beteljesedéséhez, az valami csodálatos. Minden percét imádtam, olyan tökéletes volt minden, a zene ritmusa is sokkal energikusabb és élénkebb volt, mint szokott.

-Biztos vagyok benne, hogy ti nyertek! Olyannyira lenyűgöztetek mindenkit, hallottátok, ahogy az egész iskola a ti neveteket visítozza?- Seokjin mosolyogva lelkendezik és a sikerünknek majdnemcsak annyira örül, mint mi, szinte a sajátjának érzi.

-Itt lehet nyerni?- akadok meg egy pillanatra és Jiminre sandítok aki hasonlóan értetlen fejjel néz a legidősebbre a kis csapatunkból.

-Részt vesztek egy versenyen anélkül, hogy ennyivel tisztában lennétek?- nevet fel, de amint észreveszi, hogy valóban nem viccelünk csak legyint egyet és Hoseokot rángatni kezdi magával vissza a nézőtérre, hogy ő bizony lássa a mi közös nyereményünket.

-Utána ünneplünk!- kiált Namjoon és ő is eltűnik a többiekkel az oldalán minket hátrahagyva a megüresedett próbateremben, ahol utoljára gyakoroltunk.

-Tudod, hogy nem baj, ha nem nyerünk, igaz?- mosolyog rám Jimin és végigsimít arcélemen.

-Neked nem lesz gond?- kezére fogok és fejemet mégjobban tenyerébe döntöm.

Nemlegesen megrázza fejét és ajkamra puszil, ami mosolygásra késztet. Azt hiszem, évekkel ezelőtt, még a legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy valaha valakinek az ajkai, méghozzá egy ilyen angyalnak az ajkai majd az enyémnek nyomódnak, hogy valaha valakinek sikerül ilyen közel kerülnie hozzám, a megfelelő kiútra térítenie ezáltal megszabadítania a sötétségtől.
És sosem hittem volna, hogy mindez elérésére ennek a valakinek, azaz Jiminnek kevesebb, mint egy év kell mindenhez. Hogy a rámragadt gúnynevet, a Valakit, könnyedén átformálja egy egyszerű valakivé, hogy a személyiségemből egy nyíltabbat varázsoljon. És kevesebb, mint egy hetébe került elfogadni engem, egy hónap alatt pedig meg is találta bennem az elveszett kölyköt, akinek a kezdetektől fogva rá volt szüksége.

-Mit szólnál, ha ezek után ünnepelnénk?- kérdezi, amint elválik ajkaimtól és elindul kifelé, hogy mi is nézhessük és hallgathassuk az eredményhírdetést.

-És ha nem nyerünk?- kérdezek vissza.

-Mindenképpen magunkat ünnepelnénk, nem a rendezvényt.- kacsint rám, majd megragad a kezemnél, és kézenfogva sétálunk egymás mellett a folyosón.

-Akkor ünnepeljünk, magunkat mindenképp!- nevetek fel és meglóbálom a kezünket.

-Mindenki nálunk, hm?- pillant fel rám lágyan mosolyogva.

-Nálunk.- javítom ki, s kicsit megszorítom a kezét, elképedve, de rábólint a dologra.

-Szeretsz?- vigyorodik el Jimin hirtelen témát váltva én pedig szemforgatva nézek a plafonra.

-Mégjó.- vigyorgok én is majd szaladni kezdünk, mert meghalljuk az igazgató hangját, ahogy épp elkezdi a díjátadását.

VÉGE

Annyeong!
Ez az epilógus, azthiszem magáért beszél minden, holnap megírom az utószót, ha sikerül és abban mindent megmagyarázok és minden kérdésre válaszolok.
Jimin és JK táncát szándékosan nem szúrom be, mert mindenki képzelje el egyénileg, ne úgy, ahogy azt én tenném.❤ de az utószóba, ha gondoljátok majd beszúrom.

VÉLEMÉNYEKET GONDOLATOKAT ÉS MINDEN EGYEBET VÁROK KOMMENTBE A BEFEJEZETT KÖNYV KAPCSÁN.

KÖSZÖNÖK NEKTEK MINDENT!!❤❤ a rengeteg megtekintést, a pozitív visszajelzést, mindent.❤

Hwaiting!!❤❤

ÚJ KÖNYVEM TAEKOOK LESZ. egy esélyt adjatok neki, kérlek.
A címe: Valótlan.

(Nem mondok róla semmi egyebet, a cím is sokatmondó lehet, egyesek számára. Komoly témát fog feldolgozni, de teljesen eltérő lesz ettől.)

TALÁLKOZUNK MÉG AZ UTÓSZÓBAN, BIZTOSAN!

Valaki (JiKook) /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang