1-přijatá

312 12 3
                                    

,,Mami tak já běžím a držmi palce" doběhla jsem do kuchině a objalají,,Budu zlatíčko " dala mi pusu na čelo a já odešla.

Sedla jsem do auta a nastartovala. No a než tam dojedu představím se vám a taky to co se bude dít.

Jsem Max Warltro,je mi 18.
Měřím jen 158 cm. Nic moc výška. Já vím. Mám krátké hnědé vlasy,ale momentálně je nosím červené. Mám brýle a moje oči jsou hnědozelené.
Nejsem tlustá a ani hubená. Jsem prostě akorát. Jo a málem bych zapoměla mám sestru Kerý(13).

Jedu na pohovor do nové práce. A když to výde budu dělat maskerku dvoum dvojčatům. A potom jedu na převzetí byt. Teda,když mi hi dájí.

Zaparkovala jsem a vystoupila z auta.
Zamkla a klíče vložila do kabelky. Před vchodem jsem se ještě zastavila,zhluboka nadechla a vešla dovnitř.

,,Dobrý den já jsem..." nenechala mě to doříc,,Paní Walrtro" usmála se na mě,,Slečna... Prosím " jen přikívla.,,Pan Gunnarsen už na vás čeká",,Dobrá a kam mám jít?" usmála jsem se pro změnu já,,Poďte zavedu vás tam" obešla menší pultík a šla do prava. Chvilku jsem stála než mi došlo,že mám jít zaní. Doběhla jsem jí až u černých dveřích. Zaklepala a vešla tam. Nasledovala jsem jí a zastavila se u židle,,Slečna Walrtro je tady na teb pohovor maskerky" usmála se na mile vypadajícího můžu,, Dobrá" jen pokinul hlavou a šlačna opustila místnost.

,,Jsem Erik-Kajl Gunnarsen " podal mi ruku přes stůl,,Max Walrtro" přijala jsem ruku a lehce jí zmáčkla.

,,Tak slečno řeknětemi proč zrovna vás bych měl příjmout jako maskerku pro mé kluky?" usmál se

,,Jsi plná energie a vystudovala jsem tu nejlepší školu stajlingu.Právě jsem ukončila maturytu a potřebuju práci na zaplaceni bytu,který mimochodem bezteto práce nedostanu. A jsem uplně rozhodnuta podstoupi jaké koliv stupidní rozhodnutí vaší synů ohledné léčení a také aji ohledně oblečení. " usmála jsem se

,,Dobrá tedy" usmál se,,Já nevidím důvid proč vád nepřímout."

,,Pane bože " vyvalila jsem oči,, Vy mě vážně přímete?"

,,Ano,zítra tu buďte v 10"

,,Děkuju a naschledanou"

,,Ahoj "

Opustila jsem kamcelář a vydala se rovnou do auta. Protože si jedu pro klíče od domu.
*
,,Slečno tady mi to podepište a byt je váš" usmála se na mě paní. Podepsala Jsem to a paní opuštyla můj byt. Je můj. Usmála jsem se sama pro sebe a višla ven.

Měla jsem takovou radost,že jsem zapoměla dávat pozor a narazila do dveří.,,Au" zaupěla jsem a vydala se do auta.

Chvíli jsem tam seděla a užívala si to jak mi vše višlo. Fajn musím to oslavit. Jela jsem do obchodu a koupíla víno a sestře kaktusovej relax.
                                  *
,,Jsem doma!" vyzula jsem a kabelku položila na botnýk.,,Ahoj" přiběhla ke mě sestra,,Čau, co je?" zeptala jsem se ji,,Ehmm....dneska jsem vyděla Marcuse s Martinuse. Jsou tak sladcí" usmála se,,Vážně?" zasmála jsem se a vešla do kuchině

,,Mami mám to" vipískla jsem radostí,,Vidíš já ti říkala, že to zvládneš" usmala se a objala mě,,Já vím, ale měla jsem shoto takový strach" posadila jsem ke stolu vedle sestry,,Na" dala jsem jí relax,,Dík " usmála seba vzala si ho,,Mami vem dvě sklinky,,Ano"

Je tu Nový rok a sním i nová knížka.
Doufám, že se vám bude líbit.
Ahojky🙌💋

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat