12-tajemství

118 11 2
                                    

,,Ty jsi vážně moje" uchechtl se a opřel si čelo o to moje. Jen jsem přikívla a on si opět přivlastnil moje rty,,Aaaaa Max se pusinkuje s Martinusem" vypískla Ema a mi se od sebe otrhli,,Pssst" přiběhl kní Tinus něco jí zašeptal a ona odešla,,Co jsi jí řekl?"
,,No,že je to naše tajemství" bože já se snad rozteču.

12:34
,,No takže kdo de první?" usmála jsem. Už je budu líčit na koncer. V něčem má tahle práce víhodu. Koncerty vaše přítele zdarma. Nejsem zlatokopka,ale prostě to kté práci patří,,Já pudu" zvedl se Mac z gauče,,Fajn" odkívala jsem se.

Lechce jsem mu zakryla kruhy,které měl pod očima a jeho lícním kostem dodala záři. Vzala jsem hřebem a učelala mu vlasy ze kterých jsem následně udělala drcek. Ještě jsem to trochu s lakovala aby to něco vydrželo a byl,,Tak šlo by?" koukla jsem se do zrcadla,,No jasný. Dík " usmál se a o dešel. Chvilku potom se tu objevil Martinus. Přišel ke mě a dal mi pusu na líčko,,Sedej" ukázala jsem na židli,,Rozkas paní" uchechtla jsem se a on si sedl. Tak jako Marcusovi jsem mi zakryla kruhy pod očima. Pohrálisi s lícnima kostma. Když jsem chtěla jít k vlasům chytl mě za zadek,,Pust mě",,Mm ne" usmál se a přitáhl si mě blíž,,Ale no ták. Musím ti udělat vlasy" Martinus posmutněl a pustil mě. Jeho vlasy už byli dost dlouhé takže jsem mu též udělala drcek,,Hotovo" usmála jsem se,,Děkuju zlato" dal mi pusu na líčko a stratil se ve dveřích.

Ahoj
Takže další...
Co si myslíte,že se stane všichni zjístí,že Martinus není volný?

Zvládla jsem 2 testy..z matiky za 2 a z ČJ za 1
Takže na pololetí nepropadnu😂😂😂
No jo jsem matlala patlala.

Ahoj💕😘

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat