28-sen

103 10 0
                                    

Sen...
Převalovala jsem se z jedné strany na druhou. Bože já se snad nevyspím. Povzdechla jsem jsem s sedla si do sedu. Všude byla tma a strašná zima. Otočila jsem se stím, že se přitulím k Tínusovi,ale nebyl tam. Kde je? Ještě jednou jsem se rozhlídla po místnosti,když mi došlo, že to můj pokoj není. Začla jsem se třást strachy a své oči upnula jen a jen na dveře.

Dveře se rozlítli do stran a dovnitř ve šel Marcus. Přitlačla jsem se víc na zeď. Mezitím on šel blíž,,Neboj jen si užijem" přisel ke mě,, Ne" kopla jsem do něj. Jen zakroutil hlavou,,Víš,že tě Martinus rád nemá, nikdo tě rád nemá. Tak přestaň" chytl mě za ruce a stáhl si mě pod sebe,,Nech mě " házela jsem sebou ze strany na stranu,,Jen si užijem" dal mi pusu,,Neeee"
The and...

,,Neee" vyšvihla jsem se do sedu a začla zhluboka dícha,,Zlato co pak?" podíval se na mě rozespale Tinus. Nic sem neřekla a začla brečet,,Poď sem" přitáhl si mě do obětí,,Jsem tady " šeptal mi do ucha. Jenže já mu máčela tryčko,,Neboj " pohladil mě po vlasech,,No říkal, že mě nemáš rád " zvlykla jsem,,Ty moc dobře víš,že to tak není " dal mi pusu do vlasu,,Ale znělo to tak opravdově" popotáhla jsem a zvedla hlavu abych mu viděla do oči,, Ale pravda to není " dal mi pusu na nos nač já se usmála.

,,Miluju tě " zašeptala jsem,, Cože? Já tě neslyšel" zvedl jedno obočí,,Že tě miluju" řekla jsem,,Ještě jednou já tě tady nahoře neslyším " usmál se,,Debile " praštila jsem ho polštářem,,Tak to odvoláš" chytl mě za boky,,A tohle slyšíš" zasmála jsem se a dala mu pusu,,Já slyším.." přerušila jsem ho,,To co chceš" vyplázla jsem jazyk a šla do kuchině...

Ahoj
Dneska taková kratší.
Máte rádi zubaře?
jako že spís mi nevadí. No každopádně se na jim v sednum. Mám hlad jak něco, ale nemůžu jist. To je super že?
No taky si myslím

Pp

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat