17-bojím se

112 12 0
                                    

Šla jsem parkem. Divný dneska tu nikdo není. Teda skoro. Naproti mě de pár. Paní s pánem a mají kočárek. Jak roztomile. Ale jinak nikdo,,Dobrý den" mile se na mě usměje pár,,Dobrý den" už takticky odpovím usměven na tváři a du dál. Šla jsem dál.

Někdo ke mě přiběhl na na pusu mi přiložil kousek látky. Chtěla jsem se bránit,ale zažli mi těšknout víčka a já viděla jen a jen tmu....

Pohled Martinuse
Seděl jsem na gauči a koukal na fotbaloví zápas,když mi někdo volal. Keri? Co chce?

,,Ahoj,Martinusi je stebou Max?" zněla trochu vystrašeně

,,Není pr-"

,,Ještě nepřišla a bojím se,že se něco stalo" rozbrečela se

,,Jak jakože nepřišla?"

,,Není doma,není u Melí,není ani u mamky o strach"

,,Tak si zašla někam na pivko třeba " nic se jí přece stát nemohlo

,,Martinusi neberemi telefon a ho vezme kdykoliv "

,,Dobře Ker dejmi tak 10 minut a jsem u tebe" obul jsem si boty a vzal klíče od auta

,,Děkuju"

Tipla to. Jenže to já už seděo v aute a byl v půlce sesty. Jestli se jí něco stalo tak za to můžu. Neudržel jsem slzy a nechal je volně stékat. Zamkl jsem auto a vyběhl schody. Nestihl jsem ani zazvonit a Kerí mi už otevřela.

***

,,Takže nepřišla?" zeptal jsem se Kerí znova,,Jo myslela jsem,že je stebou,ale ty si mi pak řekl,že ne" měla celé červené oči stoho jak brečí,,No my sme se pohádali a já ji v zápalu řekl,že je mezi náma konec" koukl jsem se do země,, Kvůli mě že  jo?" povzdechla si,,Můžu za to,že teď nevíme kde je" rozbrečela se odzačátku,,Ne tak to není. Chtěl jsem jet sváma,ale prostě jsem vybouchl a prostě ona říkála,že se nemůžu vzdát své karieri kvůli vám a já naní potom řval" rozbrečel jsem se,,Mamka už volala na policii" cože?! ,,Pojedem k vaší mamce poď" oba jsem se zvedli a jeli kní.....

Ahoj
Líbí se vám ta to kapitola?
vím,že je ti strašný,ale tak....
Nebojte vše to dobře dopadne
Vždy to tak je...
Papa
Jinak nahoře je Kerí☝☝

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat