10-brzdi koně Vynetů

115 10 1
                                    

Zajel rukou pod tryčko,ale já ho zastavila,,To není správné" 'shodila' jsem ho ze sebe a stopla si,,Proč ne?" nadzvedl tázavě obočí,,Neznáme se...teda známe,ale né na to abych ti....no prostě ne odejdi" otevřela jsem dveře a koukala do země,,Jednou přece" zvedl mou hlavu a políbil mě. Když odešel zavřela jsem dveře a sjela ponich dolu. Přitiskla jsem si kolena k tělu a začla brečet.

Druhý den ráno
Vztala jsem a protáhla jsem se. Byla jsem celá rozlámaná a měla jsek ulepené oči. Vešla jsem do koupelny a opláchla si obličeje studenou vodou. Udělala higienu. Oblíkla si černé legíny a volné tryko. Vlasi jsem si nechala tak a prostě šla na snídani. ,,Ahoj " proběhla kolem mě Ema,,Ahoj" řekla jsem spíš pro sebe protože neměla šanci to slyšet.

Posadila jsem se ke stolu s miskou mysli a pustila se do jídla. Misku jsem měla spulky snězenou a ustolu se oběvil zbytek lídí,,Takže kdeska pojedem do hali a Max ty se podíváš na osvětlení" všichni to odkívali,,Jasně" usmála jsem se na Erika a radči se nerozhlížela po ostatních. Cítila jsem jak se mi jeho pohled vpíjí do hlavi. Zvedla jsek jí a koulla se na Tinuse,,Co je? "Ztupidnější otázka by nebyla?! Z tichni!,,Nic" zakroutil hlavou a následně jí sklopil.
Zvedla jsem se od spltolu a šla si akorát vyměnit tryko.

Seděla jsem na posteli a četla si,když přiběhla mála Ema,,Upleteš mi copy prosím? " usmála se,,No jasný " usmála jsem se ,,Pocem"

Když jsem jí je dopletla obě jsem se vydali k autu a u toho si povídali,,Martinusovi se líbí"

,,Vážně? " pro mé překvapení jsem to řekla ironicky

,,Ano pořád o tobě mluví s Macem" usmála se

,,Aha"od kívala jsem to

Ahoj
Dneska taková nudná,ale tak neuprosně se blíží pololetí a mám za sebou dvě písemky z pěti a zítra jednu píšu.

No nic tak za se ahoj

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat