33-táta

91 9 0
                                    

Otevřela jsem očí a běžela k záchodu. Skolonila jsem se nad mísu a vypráznila jsem obsach svého žalůdku. Proboha už za se jsem zvracela. V poslední době zvracím až moc často.

,,Zlato jsi vpořádku?" sekoval mě pohle Tinus,, Jo js-" nedořela jsem to a opět se skláněla nad mísu,,Jedem k doktorovi" postavil mě na nohy...

###

,,Takže Lolo nejsi nemocná" podívál se do papíru co mu leželi na stole,,Ale jsi těhotná" usmál se na mě,,Cože jsem?" vyvalila jsem na doktora očí a doufala,že slyším špatně,,Jsi těhotná gratuluji" nasucho jsem polkla,,Děkuju " můj pohled sklouzli na břicho kde se rodí nový život.

,,Můžeš jít "jen jsem to odkívala a višla plze dveří do čekárny.

Martinus
Byl jsem netrpělíví. Bojím se co jí je. Doufám, že má jen angínu nebo tak něco a bude v pořádku. Nejlepší by bylo kdyby jí nebylo nic a něco jí jen nesedlo. Když jsem slyšel cvaknout dveře stoupl jsem si.

,,Tak co?" usmál jsem se,,Budeš táta" koukla se mi do očí,, Co budu" uchechtl jsem a ještě jednou si ověřil věc na,kterou čekám tak dlouho,,Budeš táta" očí se ji rozářili a její usměv byl užasný,, Budu táta" vykřikl jsem a zatočil se sní,,To je užasný " vydechl jsem a položil ji nohama na zem,,Jo" mám mega velkou radost a ona taky. Vidím to naní.

,,Miluju tě " políbil jsem jí,, Já tebe" usmála se do poliblu...

Ahoj
Tak co jak se máte? mega dobře včera jsem svého kluka přesvědčila mi půjčí mikinu. Tak dlouho mi to trvalo a teď ji mám.
No měli jste lyžák? ho mám od pondělka a vím, že kapitoli nevychází tak jak minule,ale snažím se to zpravit. Každopádně měli by vyjít ještě dvě a přístí týden v sobotu,nebo v neděli...

Mám vás ráda
Ahoj

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat