16-počkej

121 10 5
                                    

,,Martinusi počkej" zarazila mě,,Co pak?" přemístil jsem se na její krk a svou ruku nechal pod jejím tryčkem ovšem jen na boku,,Je to všem moc" zúst se jí vydral malí vzdech co mě ještě víc vzrušilo,,Hezké,ale přídem požde" pokusila se mě zvednout,,Táta to přežije" vrátil jsem se kní,,Martinusi musím mu to říct a nechci přijít požde" povzdechla si a v očích se jí zaleskli slzy....

***

,,Jsem tu stebou" zmáčkl jsem jí ruku a oba jsem vešli do kanceláře kde byli všichni.,,Teda vy vypadáte jak po pohřbu" zasmál se Marcus,,Co se stalo?" podívala se na nás Ema,,Já budu se stěhovat....do Česka a tak musím dát vípovět" sklopila hlavu. Ruku jsem jí zmáčkl,,Já pojedu na nějaký čas s Max" koukl jsem se na tátu,,No tak dobře Max,ale ty nemůžeš" ukázal na mě táta,, Jak jakože nemůžu? Je mi 20" jestli se budu muset kvůli Max vzdát karieri. Klidně znamená pro mě vše a chci sní být už do konece,,Martinusi" zvážnil táta,, Je mi líto. Dem Max" otočil jsem se a odešel,,Omlovám se" řekla ještě rychle Max a pak už jsem jeli ke mě na být,, Pobalím si pár věcí a pak to dořešíme"

**

Dával jsek do auta kufr,který mi bude určitě stačit,,To nemůžeš" vytáhla ten kufr ven a zastavila mě,, Můžu. Chci být stebou jen stebou" usmál jsem se. Za to ona straštila obočí k sobě,, Martinusi moc tě miluju a vžádném případě o tebe nechci přijít,ale nemůžeš se kvůli mě vzdát všeho" zněla trochu naštvaně,, Tím chceš říct co?! Jestli pro tebe tolik znamenám tak by ti to snad vadit" vybouchl jsem,,A víš co?! Mezi náma je konec já se tady kvůli tobě vykašlu na bráchu a ty mi pak řekneš tohle!" z oči jí začli téct slzy,,Já tě o to,ale neprosila" zavzlykala,,To mě nazajmá! Je konec" jen pokívala hlavou a otočila se k otchodu,,Max počkej já to" chytl jsem jí za ruku,,Ne máš pravdu kvůli mě " poptáhla a odešla. Si kreté?! Právě ti odchází holka. Vlastně má pravdu moje keriera je důležitější než ona. Zval jsem kufr a odnasl ho spátky na byt.

Pohled Max
,,Tím chceš říct co?! Jestli pro tebe tolik znamená taky by ti to snad vadit neměli!" řval po mě. Chtěla jsem něco říct, ale byl rychlejší,, A víš co?! Mezi náma je konec já se tady kvůli tobě vykašlu na bráchu a ty mi pak řekneš tohle?!" co? Do očí se mi nahrnuli slzy a nešli zastavit,,Já tě o to,ale neprosila" vzlykla se,,To mě nezajmá! Je konec" za kívla jsem hlvou a otočila se na odchod,,Max počkej já to"chytl mě za ruku,,Ne máš pravdu kvůli mě"popotáhla jsem a rozešla se směr domů. Právě si přišla o kluka,kterého miluješ! Jsi kráva? Musím pomoc sestře. A aspoň mu bude beze mě líp.


Ahoj
Takže dneska taková smutná😅
Doufám, že se líbí a svůj názor můžeš napsat do💬
Budu ráda💕
Papa

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat