20-ŽIJE!!

99 13 0
                                    

Seděl jsem na židli a přemýšlel kde pak je ta moje princezna,když mi cink mobil. Natáhl jsem se po něm a rozsvítil displej. Několikrat jsem si četl tu spáru.

💕Princess💕:Pomožmi!Někam jedem autem,strašně se bojím!

Ona mi napsala. Ona žije! Tak proč tu jen tak sedíš! Jo jasně! Rachle jsem se zvedl a běžel za Edím...

,,Edí,Edí!" volal jsem na něj už od dveří,,Co je?" otočil se na mě a upravil si brýle,,Ty umíš někoho najít jen přes esemes,že? " odkíval to,,Napsala mi" podal jsem mu mobil,,Mmm...no takže tu SMS si přetáhnu do počítače. Takhle a jestli je ten mobil zapnutý tsk mi dej 5 minut" jen jsem kívl Edí něco naklikal a fakt to do 5 minut měl,,Právě jede po Eveňu5" ukázal na monitor,,To je ta Max že?" podíval se na mě,, Ano" odkíval jsem to,,Ona žije" usmal jsem se,,Žije" zavolal jsem přes celou kancelář....

***

Zvonil jsem na dveře domu Elen. To je Maxina máma. Potikali jsem si. Dveře mi ovšem otevřela Kerí,která vypadala jak po pohřu,,Hlavu vzhůru! Vím kde je" usmál jsem se naní,,Počkej co!?" vypíska,,Co se tady děje?" vešla jsem už aji Elen,,Vím kde je! Našel jsem jí " Kerí i Elen se zalesklo v očích a bylo vidět,že jsou šťastné,,A kde je?" podívala se ne mě snadejí Elen,,Jede někam v aute,ale hned jak zastaví jak si proní jedu. To slibuju" usmál jsem se,,Pojedu s tebou " začla se Kerí oblíkat,,Ne to ne je to nebezpečný " zastavil jsem jí,,Ale-" chtěla něco namítnou,ale pak jí to asi došlo.,,Tak dobře no"

Seděl jsem na gauči a hipnotizoval fotku kde byla moje princezna. Usmívala se a byla šťastná. Řekl bych,že tam je sjejím tátou. Vlastně mi nikdy neřekla kde je,nebo co se mu stalo,,Můžu se zeptat kde je táta Max?" obě holky měli jiného tátu,ale i přesto na té fotce bylo Max tak 13-15 víc ne,,No víš její táta.." přerušil jí můj zvoníci mobil. Podíval jsem se naní pohledem ala: to to musím vzít a odešel na chodbu.

,,Ano Edí?"

,, víme na 100% kde je M-"

,,Jsem tam za 5 minut"

Tipl jsem to,,Už musím " usmál jsem se a bežel do auta. Pak už jsem jel jen na stanici.

Takže ahoooj
No Marcus pujdem asi do vězení..
Martinus mu to možná neodpustí a možná aji ano.
No,ale co bude s Max?
Myslí te,že to nějak poznemená?
A co je vůbec s tátou od Max?

Papa

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat