Koukali jsem na horror a já přitom drtila Martinusovi ruku,,Sakra na to nemám!" vykřikla jsem a odešla do kuchině,,Ale no ták " omotal sevé ruce kolem mého pasu,,Já se na to dívat prostě nemůžu"zakroutila jsem hlavou,,Tak půjdem dělat děti" usmál se od ucha k uchu,,Já... Martinusi" povzdechla jsem si nač no se zasmál,,Můžem si pustit něco jiného jsou teprve tři" dal mi pusu,,Dobře " přikívla jsem...
,,Takže si pustíme Mimoně!" vypískla jsem radostí,, Já nepotřebuju děti " zasmál se a já nehodila nechápaví pohled,,Já už jedno mám" dal mi pusu,,Já,ale nejsem dítě " tázavě zvedl obočí,, Tak fajn" odfrkal jsem si...
****
,,Počkej tak to nechápu. Ten největší je Bob,nebo.." přerušila jsem ho,,Ne ten nejmenší a nejroztomilejší" zvedla jsem se z gauče,,Tenhle" ukázala jsem mu Boba a šla spátky,,Takže já mám doma Boba"stáhl si mě na sebe a dal mi pusu,,No nevím jestli Boba,ale mimoně na 100%" zasmála jsem se,,Ty si užasná víš to" usmál se,,A ty dokonalí víš to" dala jsem mu pusu...,,Takže Bob je to malé a roztomilé stvoření co na mě sedí"usmál se a já na něm seděla obkročmo,,Nn" zakroutila jsem hlavou,,Ale ano" usmál se. On se jen směje,,Co vůbec bude s vašema písničkama?" koukala jsem mu do oči,, No tak snaší karierou je konec" polk,,Ale teď budu mít víc času na svou princeznu. A jak mě to přestane bavit být doma Tak si najdu práci" jen jsem kívla,, To já budu mamce dělat sekretářku"šibalsky se usmál,,Bude moje sekrtářka nosit podvasky?"a jeho ušklebek se neměnil,,No jako budu nosit sukni takže asi ano" přikívla jsem,,Bože můžeš být ještě víc sexi" povzdechl si flustrovaně,,Co tě žere?" uchechtla jsem se a zvedla se,,Du do sprchy" jen kívl a stále koukal na mimoně,kteří už hráli tak po třetí......
Ahoj
Tak co líbí?
Mno co si tak čtu tak všichni jedou na lyžák,nebo se vrátili. A já? Já jedu se svou třídou až v březnu a zo jen když bude sníh. Nechapu tu logiku,ale ok.
Ahoj
ČTEŠ
Nový život?!
Random,,Mami?!" ,,Ano zlatíčko? " ,,Mám ten byt a aji tu práci" ,,Vidíš já ti říkala,že to zvládneš" A jde se na samotný život.Vložila jsem poslední krabyci do auta.