,,Takže vy dva jako děti nechcete,nebo co?"prohlížela si nás zmateně sestra,,Co?" vyvali jsem na ní oči,, Máma moc keca" jen jsem to odkívala a dali si vidličku s jídlem do úst.
Pozvali jsem s Tinusem mou a jeho sestru na oběd. Abych řekla pravdu obě jsou s toho scela nadšené. O všem,že ne. Ema semnou u jedno stolu asi nevidrží. Je naštvaná,že Maca zavřeli a moje sestra jí za se nemá ráda. Takže nejlepší kombinace ne?,,Pane bože, ale jeste obě!" zvíšil hlas Martinus. Nač obě zaregovali obě poskokem,,Martinus " položila jsem svou ruku na tu jeho,,Nech je být " jen kívl.
***
,,Pozdravuj mamu" zavolala jsem na sestru. Ještě než zašla dom. Martinus se na mě otočil a naznačil mi ať si promluvís s Em,,Emo víš já vím, že si na mě naštvaná, ale..." nasuvho jsem polkla,,Já za to nemůžu " konečně se na mě podívala,,Nemůžeš? " uchechtla se s ironii v hlase,,Já si myslím, že jo. Kdyby sis nezačlas s Tinusem tak tu teď sedí místo tebe! I to co udělal je lepší jak ty" odfrkla si,,Dobře"řekla jsem poraženě. Možná má pravda. Můžu za to já. Jak jsem si mohla myslet,že by mi třeba odpustila,nebo že by mě měla ráda.
,,Vystup" zastavil Martinus. Nechápavě jsem se na něj podívala,,Emo vystup!"otočil se na ní.
,,Cože? " pozvedla obočí. Já na nej jen a jen koukala,,Říkám vystup. Nebudeš se takhle chotat k holce,kterou miluju a chci si jí vzít! " obě jsem se s Emou zarazili a koukali na něj,,Cože? " zašeptala jsem potichu.....
Ahoj
Jak se máte?
No já jsem nemocná. Mám suchý kašel a bolí mě hlva...Takže tak..
No a líbí???
Pp
ČTEŠ
Nový život?!
Random,,Mami?!" ,,Ano zlatíčko? " ,,Mám ten byt a aji tu práci" ,,Vidíš já ti říkala,že to zvládneš" A jde se na samotný život.Vložila jsem poslední krabyci do auta.