24-WAU

112 10 0
                                    

Sundala jsem si boty a bundu pověsila na věšák,,Pujdu do obívaku"usmála jsem se,,Dobře, zachvilku přídu" usměv mi oplatil. Otočila jsem se a šla s chůzí upřenou do země,,Překvapení!!" leknutím jsem nadkočila a prohlížela si všechny ty lidi,,Bože můj" začli mi po tváři stěkat kapky slz,ale ze štěstí,,Vypadáš líp než jsem si myslel" přišel ke mě Bob a silně mě objal,,Tať mi jí neumačkách" už se mi ze zadu kolem pasu motali Martinusové ruce. Opřela jsem se o jeho hruď a prohlížela si všechny s mé bývalé party,,Líbí se ti to?" zašeptal mi do ucha a lechce se dokl rty,,Ano" tiše jsem přikívla,,Tak poď musíme pokecat"Chytla mě za ruku Mel a táhla ke stolu.

***

Povídali jsem si dlohou. A že jsem měli očem. Terka už má dva malé prcky. Toma a Eli. Možná bychom si povídali i dál,ale já už potřebovala klid.

,,Jsem ráda, že jste přišli" rozloučila jsem se se všema na chodbě a zavřela chodové dveře.

Když jsem se otočila narazila jsem do něčí hrudi,,Konečně sami" opřel mě o zeď a dal mi pusu. Jen jsem se usmála,,Co pak? Slova nám utekla?" uchechtl se,,Já..n-"dal mi pusu a tím mě umlčel.

Jeho ruce slěli na můj zadek,který zmáčkl. Můj vzdych mu umožni proskoumat mojí ustní dutinu.

Vyzdvihl mě do vzduchu a já své nohy omotala kolem trupu. Otočil se a šel semnoh do ložnice.

Na postel mě položil jako panenku. Usmála jsem se. Přemístil se na můj krk. Obsipával mi ho polipky.

Když jsem před sebou byli ona už scela nazí. Podíval se na mě. Bylo mi jasný, že čeká na to až mu to povolím.,,Martinusi já vi-" přerušil mě,, Já to chápu" sedl si,,Ne nechápeš" usmála jsem se a zakrk si ho přitáhla blíž,,Cože? " podíval se na mě nechápavě,,Chci aby to bylo hezký " usmála jsem se,,Budu opatrný,a hezký to bude" zašeptal mi do ucha a lechce ho skousl.

***

Leželi jsem vedle sebe a oba dodechovali.,,Byla si užasná " usmál se ne mě a věnoval mi polibek,,Děkuju" usmála jsem se,,Půjdu se oprchovat" jen to odkíval.

Ahoj
Takže dneska, nějat takhle.
Nevím no jako učitel na tělák asi nemá rád. Ale tak nemá rád nikdo.
Tak fajn a Ahoj

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat