Pohled Martinuse
,,Tak deme" zavelel jsem a všichni jsem vtrhli do opuštěně budovy.,,Tak fajn vy tam! Vy tam! A my den tam! Jak jí najdete volejte mě! " všichni se vidali do určitých chodeb a já se svou skupinkou vydal rovně. Procházeli jsem ruznymi uličkami až jsem se zastavil u dveří zekterých šli hlasy,,Proč jsi jí tak zmáltil?" hodně zajmavé,,Až na to příde,přudu o dvojče a vím, že za to můžu ta mála kurva" to už se mi nelíbilo a tak jsem vtrhli dovnitř,,Ruce vzhůru a nikomu se nic nestane!" všichni v místnosti stuhli jen Marcus začal mluvit,,Brácha já ti to vysvětlím. Udělal jsem to pro tebe,pro mě, a hlavě pro naše faninky" koukla na mě a kluci mu dávali želíska,,Nejsi můj bratr" přecedil jsem srkz zuby a chtěl odejít hledat dál,,Martinusi mám jí! " zavolal na mě někdo ze dveří co byli na konci chodby. Rozeběhl jsem se tam.Krčila se v rohu. Byla do bytá a z nosu jí tekla krev. Rozeběhl jsem se kní a objal jí,,Zlato" dal jsem jí pusu a přitáhl si jí blíž,,Au" sykla bolestí a skolabovala,,Volej záchranu" otočil jsem se na kluka co stál za mnou,,Zlato to zvládneš jsem tady stebou" pohladil jsem jí po vlasech a vzal jí donáruče,,Zachvilku jsou tu" jen jsem kívl a šel sní ven.
I přesto,že byla dobytá a celá od krve,byla nádherná a taky už jen a jen moje.
***
Nervozně jsem chodil sem a tam po chodbě v nemocnici. Jestli jí ten parchant nějak ublížil. Stejnak u mě jako bratr skončil. Asi si říkáte co je s mojí karierou? Skončila. Nadobro. Už budu jen a jen s Max.,,Tak co?" přiběhla zamnoh udíchaná Kerí,,Ještě je na sále" objala mě,, Ona to zvádne je silná" usmála se na mě a sedla si na vedlejší židličku..
,,Kde máš mamku?" zeptal jsem se po delší době ticha,,Spí. Byla stoho tak hotová,že usla" odechla si,,To je dobře, aspoň se vyspí" usmál jsem se na ní...
Za se bylo takové to trapné ticho. Už je tam dvě hodiny. Asi se zblázním. Najednoh višel doktor,,Tak co?" stoupl jsem si a snad poprvé za svůj život poslouchal doktora,,Takže.....slečnu jsem museli operovat kvůli zlomenému žebru. Měla velké štěstí,že jí to nic nepropíchlo,ale...."
Ahoj pusinky💕
Tak tady to prodnešek utnu.
Zítra byste měli mít pokračování.
No snad to s Max dobře dopadne😂
Chudinka😷to chtěla jen pomoc sestře.
No nic
😘💕Papa💕😘
ČTEŠ
Nový život?!
Random,,Mami?!" ,,Ano zlatíčko? " ,,Mám ten byt a aji tu práci" ,,Vidíš já ti říkala,že to zvládneš" A jde se na samotný život.Vložila jsem poslední krabyci do auta.