,,Stáváme" zašeptal mi někdo u ucha a políbil mě,, Takový budík bych brala každý den" usmála jsem se. Obaj jsem se zvedli s postele a šli do kuchině...
,,Co si dáš na snídani?" opřela jsem se o linku a čekala co zněj vypadne,,Dal bych si palačinky"usmál se,,Tak fajn,udělám je" usmál jsem se a rozešla se pro suroviny,,Já to udělám" přešel rychle přede mě,,Já to zvládnu" uchechtla jsem se,,Ale máš být v klidu" zastavil mě,,Hele nejsem neschopná. A ano mám být v klidu,ale to taky neznamená,že nebudu nic dělat" smrštila jsem obočí k sobě,, To je jedno" narovnal se,,Fajn,víš co? Já už nic nechci"skřížila jsem ruce na prsou a šla si sednou na gauč s umyslem si hrát na uraženou. Pustila jsem si Simpsnouvi a věnovala se jen a jen telce.
***
,,No ták zlato já to taky nemyslel" obejmul mě už tak po 150tý,,Hmm"
,,No ták,zlatko" dal mi pusu na tvář,,Nebuď naštvaná" dal mi další,,Já nejsem naštvaná. Jen se ke mě chováš jak k malému děcku"usmála jsem se. Na to on přiložil své rty na ty mé.***
Seděli jsem u mé mámi a povídali si,,Tak co kdy budou vnoučata?" usmála se mamka a sjela si mě pohledem nač její oči zůstali na mém krku,,Co jak tě to napadlo?" uchechtla jsem se a na sucho polkala,,No my jsme se o tom ještě moc nebavili" položil Tinus svou ruku na mé koleno,,Jo ták" odkívala to mamka. Jak ještě nebavili? On mě má v plánu zabít? Je mi 18,dítě ještě nechci,,No ještě si o tom musíme promluvit" napila jsem se kavy a všichni mě napodobili,,Bylo by fajn mít vnoučata. Už tady dloho nebudu" dala si mamka jednu nohu přes druhou,,To ano. Sám se nemůžu dočkat až mi po bytě budou běhat dvě malé štěstíčka" dvě? Pomoc. Ne že jedno on chce dvě? Zatřepala jsem hlavou abych se zbavila těch myšlenek a opět usrkla kávu.
Ponějaké době debaty o dětech práskli vchodové dveře a v obíváku se objevila sestra. Třískla sebou do křesla vydechla a pozdravila nás,,Ahoj" zvedla ruku na názka mávnutí,,No nazda" řekli jsem s Tinusem stejně a pak se tom jen zasmáli,,Kde si byla? Pokud vím dom si měla jít hned po škole" řekla rázně mamka,,No já...." šlo vidět, že vymýslí výmluvu,,Ty?" zvedla tázavě mamka obočí,,Byli jsem s holkama v obchoďáku" usmál se,,Jo aha..tak mi příště zavolej,nebo napiš" Kerí jen kívla a šlo vidět jak si oddechla.
Po zbytek dne se už nic nedělo. Jen jsem zalehla ke spánku s myšlenkou na děti......
Ahojte
Tak co jak se máte?
Líbí?
Myslíte, že budou děti?
Papa
ČTEŠ
Nový život?!
Random,,Mami?!" ,,Ano zlatíčko? " ,,Mám ten byt a aji tu práci" ,,Vidíš já ti říkala,že to zvládneš" A jde se na samotný život.Vložila jsem poslední krabyci do auta.