26-debata o dětech 2

100 8 1
                                    

Vzbudila jsem se poměrně brzo. Martinus ještě spal a budit jsem ho nechtěla. Bože je tak cute. No nic,potichu jsem se zvedla a šla do kuchině. V poličce jsem si vzala hrnek a udělala si kávu. Mno mohla bych udělat palačinky. Vytáhla jsem misku a vše pozřebné.

Když už jsem měla těsto hotové vrhla jsem se na smažení. Do pila jsem u toho kafe. A dělala jednu palačinku za druhou. Broukala jsem si písničky od Maca a Tinuse. Dodělávala jsem poslední,když se mi kolem pasu omotali dvě silné paže,,Dobré ráno " zašeptal mi do ucha a následně po něm přelel sví mi rty. Projel mnou náboj elektřiny,,Dáš si" otočila jsem se na něj,,Určitě"....

Položila jsem před něj talíř s palačinkama a sedla si vedle něj. Chci si sním promluvit o těch dětech,ale bojím se reakce. Co když se na mě naštve a opět mi řekne, že je konec. Nechci ho stratit,ale děti taky zatím nechci,,Děje se něco? " podíval se na mě starostlivě,,Ne" neveřícně se na mě podíval,,Vážně ne" pokusila jsem se o usměv,ale spíš s toho vznilk nějaký grimas,,Tak ven s tím" položil svou ruku na tu mou,,No jak si mluvil s mámou o těch děte. Jako já pro ti nim nic nemám ale je mi 18 a děti? Tak ta představa mě děsí" otřepala jsem se,,Zlato to,že jsem řekl, že chci mít děti ještě neznamená,že je chci mít hned." usmál se a ukousl kousek palačinky,,Já víš bojím se,že....že si najdeš někoho jiného kdo děti bude chtít hned" celou si mě slej pohledem,,Jo? A na to si přišla kde?"
,,No tak jako víš de dost vidět,že ty děti chceš, ale.." položil mi prst před usta,,Když se ještě na děti necítíš budou muset počkat. Chci je stebou a ne sněkým jiným jasný " ,,Jasný " přikívla jsem a dostala pusu.

Ahoj
Takže tady se debatuje o dětech. No jak se máte?
A líbí se vám?
Pp

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat