O rok později......
,,Stáváme" zašeptal mi do ucha a já jen nepříto mě zabručela,,Ale no ták"dostala jsem pusu na tvář,,Ještě ne" otočila jsem se na druhý bok,,Zlato papu"otevřela jsem oči,,No ták " dal mi pusu na tvař,,No co?" otočila jsem se na něj. Nač on se jen usmál a dal mi pusu,,Dobré ráno" zamuml do polibku,,Dobré " oplatila jsem mu to...
Nemůžu si stále přiznat,že jsem spolu díl jak 3 roky už. Je to užasný. A Martinus? Ten je čím dál tím víc pozornější. Třeba včera večer mi donesl puget růží. Sám od sebe. Je užasný...
***
,,Teď už musís do práce,ale před sedmou jsem tu. Jo a dneska příde Mac tak si sním s kus promluvit prosím " otočil se na mě,,Skusím to" usmála jsem se,,Pa" dal mi pusu a odešel.
Abyste to pochopili Marcuse před dvěma měsíci pustili za dobré chovádní. Jako už jsem se potkali tak 100x,ale nemám z nej dobrý pocit. Martinus mi říká, že je to kvůli tomu co se stalo.. Udělalo se mi špatně a rozeběhla jsem se na záchod..
Když jsem byla omotaná kolem záchodu. Zvracela jsem 3x. Asi mi něco nesedlo. Zvedla jsem se a přešla k umyvadlu. Opláchla jsem si pusu a potom i celí obličeje. Prohlídla jsem si sama sebe v zrcadle co je nad umyvadlem. Usmála jsem se a šla otevřít,protože se bytem rozezněl zvonek.
Chytla jsem za kliku a otevřela,, Ahoj" usmál se na mě Marcus,,Ahoj" prohlížela jsem si ho pořad dokola. Nervoznozně si přešlápl a odkašlal to mě vrátilo do reality.,,Jo no poď dál" ustoupila jsem a nechala ho ve jít.
,,Dáš si kafe,čaj nebo něco jiného?"šla jsem do kuchině,, Kafe" sedl si ke stolu,,Prosím " jen jsem kívla a začla jí chysta.
***
,,Takže jsem myslel,že to bube lepší" vyprávěl mi jak vlastně dospěl k tomu co se stalo,,Ahaa,ale já bych ti ho nevzala" narovnala jsem se,,Já vím, ale byl jsem tou myšlenkou zaslepen" chápavě přikívla.
Už sním mluvím tak 2 hodiny v kuse.A je to v pohodě. Bala jsem jsem se toho. Bala jsem se ho,,No já už půjdu " vešel Marcus do chodby,,Dobře"
***
Na plotně se mi právě dovařila omáčku ke špagetám a práskli dveře. Leknutím jsem na skočila a otočila se. Před sebou jsem viděla naštvaného Martinuse.
,,Co se stalo?" přešla jsem k němu
Ahoj
Ano uvědomuju si,že mi to trvalo dlohou,ale mám určité důvody a stále je mám, ale mám vás ráda a jestli vás to baví číst tak tady to máte Ahoj
ČTEŠ
Nový život?!
Rastgele,,Mami?!" ,,Ano zlatíčko? " ,,Mám ten byt a aji tu práci" ,,Vidíš já ti říkala,že to zvládneš" A jde se na samotný život.Vložila jsem poslední krabyci do auta.